Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt MAC-sminke på nett. Gjerne ebay, hvis selger er trygg.
villpanda Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 De selger ganske mye mac sminke på allcostmeticswholesale. Også litt fra Birgettes Botuqie eller noe, men jeg har ikke noe erfaring derifra.
villpanda Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 De selger ganske mye mac sminke på allcostmeticswholesale. Også litt fra Birgettes Botuqie eller noe, men jeg har ikke noe erfaring derifra.
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg handler alt av Mac fra ebay. Forskjellige selgere. Det er jo bare å sjekke feedbacken til selgeren, så er du sikker på at selgeren er seriøs. Har handlet mye og aldri blitt lurt.
BeautyFuzz Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Best utvalg syns eg de har på Allcosmeticswholesale:) Sheri er kjempe hyggelig det er en trygg side:) Og er det noe man ønsker de skal få inn så kan du spørre henne om dei får det produktet inn evt. om hun kan sende deg en mail når hun før det osv:) Og dei har låg verdi på pakkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå