Realisten Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Har fått meg en digg Airport Express til macen, men presterte å kalle nettverksnavnet mitt for noe helt mongo noe. Så har lyst til å endre dette! Problemet er at jeg bare ikke klarer det. Jeg tror derimot jeg har klart å opprettet to nye nettverk i tillegg til det jeg hadde... Er det noen som gidder å skrive en ENKEL og DETALJERT, step by step guide for retards (les: meg)? Hadde blitt KJEMPEtakknemmelig om noen gadd det! Har den nyeste macbooken... Ikke pro.. Med snow leopard.. Om det skulle ha noe å si... Usikker hvilken OS greie jeg har osv men... THx!
aluminium Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke brukt AE, men jeg tipper at du kan fikse slikt ved å bruke Airport-verktøyet som du finner i Programmer>Verktøy.
Realisten Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke brukt AE, men jeg tipper at du kan fikse slikt ved å bruke Airport-verktøyet som du finner i Programmer>Verktøy. Neei? Finnes det et nettverkspanel sier du?..... Har prøvd alt (eller har jo ikke det siden jeg ikke har fikset det da...), men har ikke klart annet enn å bare opprette nye nettverk.. :/ Trenger ikke info om verktøy jeg har, for det vet jeg, trenger en step by step guide. Takk for forsøket uansett.
Facepainter Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Dette er så lett at jeg tror jeg må ha misforstått noe. Du går inn på Airport Utility, Manual Setup, Base Station, putt inn nytt navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå