Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde myke hender frem til jeg begynte å bruke skrubben til MD Formulations. Skjønner ikke dette, denne skal vel ikke tørke ut hendene? Noen som kan anbefale et skikkelig! fet håndkrem som ikke forsvinner med en gang?
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg bruker håndkremen i serien til Avène (fåes kjøpt på apotek). Den fungerer veldig bra for meg. Holder lenge også Den er kanskje ikke av den feteste typen, men for meg er det nok - den tilfører en del fuktighet og etterlater hendene myke.
Amore Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg bruker kremer som er laget for hånden, de trekker fort inn i huden og gjør dem myke og fuktige. De sitter ikke utenpå hånden lenge og noen sitter selv etter håndvask.
Rosebud Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er veldig glad i L'Occitane sin med sheasmør. Denne: http://www.feelunique.com/p/LOccitane-Shea-Butter-Hand-Cream-150ml Denne er fet og kremet, og hendene blir silkemyke av den. Men den er ikke så fet at du føler du har en klissete hinne på hendene flere timer etter påføring. Skal jeg pleie hendene ekstra smører jeg på et tykt lag av denne, og bruker hansker spesielt til formålet utenpå, og sover med det. Hanskene jeg bruker er fra L'Occitane også
Gjest Nuppa_ Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Du kan smøre hendene dine inn med olje også bruke hansker på utsiden om natten. Da vil huden bli mykere, men du må fortsette å smøre med en eller annen krem iløpet va dagen, hvis ikke blir hendene fort tørre igjen
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Mary Kay sin håndkrem er utrolig bra. Jeg hater å ha krem på hendene, men dennne er veldig behagelig.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Det beste jeg har brukt på lenge (og også det desidert billigste) er Camferin. Camferin er en god gammel norsk oppskrift og Camferin fåes kjøpe på apoteket. Siden de aldri ligger fremme, men i en skuff, må du spørre om dette på ditt apotek. Lukter kamfer med en gang du smører på, men det er verdt det for den er helt gull!! Ellers er hamphåndkremen til L'Occitane verdens beste håndkrem. Smør alltid hendene før du legger deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå