Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor får man kviser etter at man har vokset eller epilert bort hår/dun i ansiktet? Og hva kan man gjøre for å unngå dette?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Noen år senere, med bruk av Google, dytter jeg på denne tråden. Jeg har tatt brasiliansk 4 ganger nå, hvorav de to første gangene gikk helt fint. De to siste har jeg fått masse kviser(!) - utrolig, utrolig ulekkert.. Kan man unngå det? Anonymous poster hash: baf80...7f8
Mona26 Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Jeg fikk anbefalt en sånn sår-salve av en lege en gang. Fynka fjell.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Det finnes salver og kremer som er ment for etterbehandling når man har vokset, som roer huden og desinfiserer. Burde være tilgjengelig på kondomeri eller på nett
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Jeg bruker skrubbekrem og en krem som treger hårveksten. Det hjalp på meg =)
PoisonIwy Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Denne funker supert vedv intimbarbering, barbering under armer osv. Fås rimligere på Ebay☺ http://www.coverbrands.no/merker/pfb-vanish?gclid=CMuzzabg8MECFesLcwodt0AA2w
lemon-aid Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Peele huden før du vokser! (Samme med barbering) Jeg ville unngått antibac på det sterkeste. Bruk heller klorhexidin på området før voksing, spesielt bikinilinje og armhuler, og sørg for å bruke talkum på områder der du produserer svette, da blir det lettere å få voksen til å sitte. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå