Livets datter Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Bare oppspinn, eller verdt et forsøk? Tenker spesielt på episoden om Orderud-familien.
LilleBille Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Det kan kanskje ha noe for seg.. men jeg må si at jeg tviler litt jeg da . .. Jeg så ikke så mye - men reagerte på at en av de som er dømt for medvirkning kan være med i et sånt program og sitte og si at "de som vet noe om det" bør fortelle osv"...
Gjest lmari Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Jeg vet ikke, jeg. Tenker som så at enten så er dette 1) bare humbug fra TVNorge sin side, redigert og klippet og informert så til de grader, men likevel sinnssykt underholdende, eller 2) synske mennesker som faktisk kan det de driver med, og som kan være med på å finne løsningen på uoppklarte saker samtidig som det er veldig underholdende. I begge tilfeller er det underholdende, og det er jo det viktigste!!
tuji Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Jeg har bestemt meg for at jeg tror littegranne på det, men noen synske i serien virker mer troverdig enn andre.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Jeg tror faktisk på dette!! De visste ingenting om saken før. De gjenfortalte masse som allerede er bevisst. De kom med nye opplysninger, bl.a brønnene hvor evt.drapsvåpenet ligger. Det er vel en grunn til at de ikke viste tegningene også... ...og at det var på nyhetene etterpå. Det var faktisk så detaljert, at jeg satt med frysninger på hele kroppen. Og hvorfor ville ikke Veronika og Per være med i programmet, når de er så ivrige etter å bevise sin uskyld??
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Jeg tror ikke et sekund på dette. Men det kan likevel hjelpe med å få folk til å komme med nye opplysninger.
Lenemor Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 Synes dette var et bra program for å få fram nye opplysninger om de sakene de tar opp. Fikk også frysninger under programmet. Tror faktisk på dette jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 Men hvorfor er det ingen som har sjekket brønnen?
Gjest gurimalla Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 Dette tror jeg ikke på i det hele tatt. Visste ingenting om saken... det tror jeg i alle fall ingenting på. Saken har vært godt dekket i svensk og dansk media. Dessuten må vel de som har noen tips i saken kommet frem for lenge siden, ikke etter å ha sett dette programmet på TV.
Gjest mattahara Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 Men hvorfor er det ingen som har sjekket brønnen? Godt poeng.....
tuji Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Har ikke politiet gjort det for lenge siden?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Hvorfor visste de ikke fram tegningene på "gjerningsfolka" under programmet? Hvorfor ble det sendt på nyhetene rett etterpå?
tuji Skrevet 22. september 2003 #15 Skrevet 22. september 2003 Hvorfor visste de ikke fram tegningene på "gjerningsfolka" under programmet? Hvorfor ble det sendt på nyhetene rett etterpå? De viste jo noen tegninger, og det lignet ikke akkurat...kanskje derfor de ikke gjorde noe stort nummer ut av det. Grunnen til at det handlet om saken på nyhetene er at det har vært stor diskusjon rundt hvor riktig det er å sende et slikt program.
Ursula Skrevet 22. september 2003 #16 Skrevet 22. september 2003 Vet ikke helt hva jeg skal tro. Tror litt på det, men stoler ikke blindt på at de faktisk ikke vet noenting fra før av...
Madame B Skrevet 22. september 2003 #17 Skrevet 22. september 2003 Jeg tror i alle fall ikke et sekund på at disse såkalt synske ikke hadde hørt noe om saken på forhånd. Og all svadaen da; her får jeg en fornemmelse av vold... dette dreier seg om en konflikt... Gjør ikke de fleste drap det da?
Brudulja Skrevet 22. september 2003 #18 Skrevet 22. september 2003 Jeg har svært stor tro på dette. Hun svenske dama syns jeg er helt vanvittig, og det har hun vært i alle programmene hun har vært med i. Selvfølgelig kan de synske også ta feil enkelte ganger, men det pleier de også selv å presisere. Jeg tar av meg hatten for disse flinke synske menneskene, jeg!
Ruby Skrevet 23. september 2003 #19 Skrevet 23. september 2003 Jeg har troen på det jeg, men det er klart at noen virker mer troverdige enn andre. I dette programmet synes jeg at kvinnen var veldig troverdig, det er jo ganske så fantastisk hvis det faktisk er tilfelle at de ikke vet noe som helst om saken. Tror det samme om de som er med i Åndenes makt, de finner jo også ut ganske mye om de som har gått igjen, og begge parter påstår jo at de klarer å få kontakt med de avdøde. Men, igjen når det gjelder denne saken, hvis de hadde fått kontakt med Orderudparet og datteren, kunne de da ikke bare spurt om hvem som drepte dem???
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Spekulativt søppel. Verken mer eller mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå