Gå til innhold

Less is more

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så vi som er laget små av naturens side kan bare trene oss til å takle å få i oss for store peniser? Du fremstiller det nå som om vi som har smerter og revner i samleie som dårlige seksualpartnere som bare ikke trener musklene nok. Du er kanskje ikke av den minste sorten så det å si at DU ikke har hatt problemer fordi du trener og er fleksibel blir litt å si at vi som ikke klarer de største er dårligere enn deg.

Jaha? så fordi at jeg ikke har opplevd problemer med dette, så respekterer jeg ikke kvinner? ELLER så må jeg være stor nedentil? Jeg forstår ikke logikken her. Jeg ser ikke på meg selv som bedre alvorlig talt. Jeg påpeker bare at man SELV har ansvaret, og ikke kan pålegge mannen ansvar for eventuelle seksuelle tilpasningsproblemer, de må man finne ut av i sammen og alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

• 2 uker senere...
Skrevet

Det betyr at jeg lurer på hva du spør om. Og at du er en gjest som har plaget meg før...

Hvem har plaget deg?

• 3 uker senere...
Skrevet

Det betyr at jeg lurer på hva du spør om. Og at du er en gjest som har plaget meg før...

Hvem har plaget deg? :hjerter:

Gjest Sommertid
Skrevet

Om penis er stor eller liten har ikke så mye å si om mannen den henger fast i kan bruke den. Jeg synes det kan være akkurat like godt med en liten penis som en stor.

Skrevet

Hvem har plaget deg? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...