Gå til innhold

Less is more

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest utrolig mange forskjellige tråder her på KG om penisstørrelse og tilfredsstillelse, og det er virkelig mange som mener at jo større jo bedre. Det er til og med mange som sier de har kastet ut gutter fordi de ikke er store nok.

Jeg begynner da å lure på om jeg er den eneste kvinnen igjen i verden som foretrekker penis i moderat størrelse? Jeg har ikke sammenlignigsgrunnlag, men jeg har begynt å tenke at jeg kanskje er veldig trang? For når jeg har sex med gutter med store peniser gjør det faktisk vondt. Jeg kan til og mer være sår i flere dager etterpå. Da vil jeg mye heller ha en liten penis så jeg kan konsentrere meg om nytelsen fremfor riftene i underlivet mitt...

Jeg vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men jeg synes det ville være interessant å høre om det er flere som meg der ute, som foretrekker mindre peniser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke særlig digg med for store nei.. Det gjør bare vondt, rett og slett! Jeg tror neppe du er den eneste som mener dette TS. Kommer også veldig an på tykkelsen da. Skjeden er jo ikke mer enn (vanligvis) 13-15 cm innover, så det sier jo seg selv at en stake på 26cm ikke er så behagelig å få trykket inn i seg i et vanvittig tempo. Så er enig med deg, jeg :)

Skrevet

Enig. Jeg synes sexen blir veldig anstrengt når penis er stor. Det blir fort vondt i de fleste stillinger, og det er vanskelig å suge. Jeg føler meg egentlig ganske udugelig når jeg går ned på en mann med stor penis. :fnise:

Skrevet

Jeg har vært borti et par normalt store og en veldig stor og en veldig liten. Den som var veldig liten var så liten at det ble en turn-off for min del og han kunne ikke bruke den heller. Den veldig store var bare enorm og nesten ubrukelig, kanskje etter lang tid sammen kunne man fått til noe med jevn trening.

Da foretrekker jeg de normalstore. Mannen min er helt perfekt, passer som hånd i hanske, tror han er litt over gjennosmnittet egentlig, men hvem bryr seg, han vet å bruke den og jeg er egentlig glad jeg endte opp med en mann som passet meg så bra.

Skrevet

Helt enig med TS. Synes store (ikke peil på ant cm)har vært ubehagelige for min del. Når de støter så blir det rett og slett vondt, og de jeg har opplevd har ikke klart å justere liksom.

For ikke å snakke om hvis de vil prøve seg analt.

Den minste jeg har tatt imot var faktisk veldig ok, men det hadde helt sikkert med eieren å gjøre. :)

Har slått meg til ro med en som passer meg perfekt nå, og det er jeg veldig glad for!

Gjest Anjelika
Skrevet

Det er litt mer jobb med en stor, og det er i hvert fall ikke en fordel oralt og analt.

Nå har ikke jeg så mye imot smerte, men det som er dumt er hvis man kjører på hardt og voldsomt en gang så blir det vanskelig om man skal ha sex igjen ikke lenge etterpå. Musa trenger plutselig lang restitusjonstid.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg merker ærlig talt ikke så stor (pardon the pun) forskjell, jeg. Jeg tilpasser muskelbruk etter størrelsen. Oralsex er bare kult om man gægger litt, men anal trenger noe mer oppvarming.

Men for meg handler ikke den beste sexen om størrelse, men om følelser. Rett og slett. Jupp, jeg er et kvinnfolk!

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg merker ærlig talt ikke så stor (pardon the pun) forskjell, jeg. Jeg tilpasser muskelbruk etter størrelsen. Oralsex er bare kult om man gægger litt, men anal trenger noe mer oppvarming.

Men for meg handler ikke den beste sexen om størrelse, men om følelser. Rett og slett. Jupp, jeg er et kvinnfolk!

:fnise:

Samme her, kanskje ikke så dumt å legge til.

Om penisen er "for stor" er av forsvinnende lite betydning når den henger på en bra mann. Med masse kjærlighet og glidemiddel så går det meste godt. Alle jeg har vært med har hatt perfekte peniser, for jeg synes alltid han jeg holder på med akkurat da er perfekt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ofte jeg har vært med en gutt som er for stor, men kan huse at jeg synst det var ubehagelig. Dette var før jeg fikk unger så kanskje ikke jeg hadde tenkt over det idag. Hukser jeg ble øm eller sår etter mye sex med min eks og han hadde 18 cm. Kjæresten har vel 14-15 ca og med han har jeg aldri blitt sår. Jeg synst han hadde litt liten i starten av forholdet, men det var pga eksen sin var 18 og større. Alt er en tilvenningssak og som andre sier føleser er det viktigste når jeg skal nyte sex. Jeg må være ærlig å inrømme at jeg synst det er sexy når en mann har en slapp en som viser når han går i bokser eller joggebuker og merker jeg ikke har så lyst på ta på en slapp tiss som er liten slapp om dere skjønner. Det er kanskje noe med at det er maskulint og det tenner vi på.

Jeg ville aldri valgt bort kjæresten min pga han har mindre en det jeg aller helst skulle ønske meg. Han er skapt sånn og med øving så finner man ut av hvordan få et godt sexliv ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hølet mitt klarer ikke å tilpasse seg tykke kuker, så jeg blir veeeldig sår etter en slik kuk. Lengden har lite å si. Og de jeg har møtt er ikke særlig gigantisk heller.

Ja til hakket under gjennomsnittet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tilstrekkelig oppvarming er Alfa og Omega! :klemmer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tilstrekkelig oppvarming er Alfa og Omega! :klemmer:

Kan ha så mye glidemiddel og oppvarming som overhode mulig. Blir allikevel sår. Men jeg har veldig tynn hud på nedsiden av hullet som lett får rifter.

Skrevet

Kan ha så mye glidemiddel og oppvarming som overhode mulig. Blir allikevel sår. Men jeg har veldig tynn hud på nedsiden av hullet som lett får rifter.

Sliter med det samme selv, er en tynn hinne av hud ned mot anus som lett blir fort sår. Det kjennes nesten litt som om den sprekker opp :fnise:

Skrevet

Jeg og... :sukk:

Gjest Milka
Skrevet

Sliter med det samme selv, er en tynn hinne av hud ned mot anus som lett blir fort sår. Det kjennes nesten litt som om den sprekker opp :fnise:

Og hva slags middel brukes det til?

Skrevet

Og hva slags middel brukes det til?

Huh? :klø:

Skrevet (endret)

Og hva betyr det? :fnise:

*bortevekk*

Endret av Hinata
Skrevet (endret)

*dobbel*

Endret av Hinata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...