Gjest unicorn Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Det er utrolig mange dumme spørsmål her! Hva har du på deg? Onanerer du? Hvor lav,-evt høy er du Er du kåt nå? Ja jeg er kåt nå,men bruker hender på tastaturet.
Gjest Eurodice Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Det er utrolig mange dumme spørsmål her! Hva har du på deg? Onanerer du? Hvor lav,-evt høy er du Er du kåt nå? Ja jeg er kåt nå,men bruker hender på tastaturet. Her i forumet: "Har du onanert andre plasser enn hjemme?" Det vil jeg anta om ikke alle, så de fleste har gjort. Så har vi jo dem som visst trenger oppskrift på hvordan man gjør det. Endret 2. juni 2010 av Belladonna
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 En/ei ba på sine knær: "Vær så snill, lær meg å suge".
FoxyFish Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 I og med at folk skriver hundrevis av svar i ordlektråder som kun omhandler farger, bokstaver, ja/nei, hot/not, "skriv et ord" osv, så synes jeg faktisk ikke seksualitetsforumet er noe å riste på hodet over.
Stinelin Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Om man slutter å svare på idiotiske spørsmål blir det kanskje mindre populært å stille dem etterhvert?
Gjest Marlo Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Ja, ganske mange hjernedøde spørsmål her ja. Mange av de som stiller spørsmål, krever nesten et fasitsvar. Dette dreier seg da om spørsmål rundt jenter/gutter, sex, flørting etc, akkurat som at ALLE jenter er på den måten og ALLE gutter er på den måten.
Gjest typish Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 haha, må le litt! jaja, det er jo mye folk lurer på da
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Mange av de som stiller spørsmål, krever nesten et fasitsvar. Dette dreier seg da om spørsmål rundt jenter/gutter, sex, flørting etc, akkurat som at ALLE jenter er på den måten og ALLE gutter er på den måten.Tyder på at det er mye seriøst unge folk her inne... Altfor unge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå