Gjest green tea Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 For lit om deg selv uten avsløre hvem du er. Jeg er min eggen sjef. Jeg blir vrang hvis jeg føler noen skal bestemme over meg. Jeg er høflig stort set.
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg forsover meg aldri Jeg er ganske sta Jeg står for mine meninger
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er taus når jeg er sint. Gråter helst alene. Det skal lite til for å glede meg (Smil til meg og jeg smelter...) Lover du noe, bør du holde det! Jeg liker å ha kontroll og gjør heller ting selv enn å delegere vekk oppgaver.
Malibulita Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er alt for lett å såre Jeg har en enorm rettferdighetssans Jeg når mine mål Jeg syns blikkontakt er vanskelig med noen jeg ikke vet helt hvor jeg har
Louie Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg setter bare mer og mer pris på familien min. Før var jeg apatisk, nå er jeg et følelsesmenneske - det er jeg takknemlig for.
Myrthel Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er taus når jeg er sint. Gråter helst alene. Det skal lite til for å glede meg (Smil til meg og jeg smelter...) Lover du noe, bør du holde det! Jeg liker å ha kontroll og gjør heller ting selv enn å delegere vekk oppgaver. Det du skrev her, var nesten "skremmende" å lese... Følte du beskrev MEG helt korrekt....
Gjest Huffsa Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg er veldig usikker på meg selv Jeg har et forferdelig selvbilde Jeg klarer ofte ikke gå ut av døra Jeg har gått til psykolog i 6 år. Jeg er veldig pessimistisk Jeg er ekstremt glad i dyr Jeg liker å gjøre noe bra for andre Jeg tenker på andres vel og ve før jeg tenker på min egen Jeg er flink med mennesker. Jeg er som regel bare snill. Endret 1. juni 2010 av Huffsa
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Det du skrev her, var nesten "skremmende" å lese... Følte du beskrev MEG helt korrekt.... Godt jeg ikke er alene om å være sånn Ble litt bekymret da jeg leste første delen av svaret ditt, men så leste jeg grunnen til at du ble 'skremt'
pusilus Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er alt for glad i sengen på morgenen. Jeg liker høstluften best. Jeg jobber mest effektivt når jeg har ro rundt meg. Jeg liker meg ute på tur i regn og motvind hvis jeg er kledd for det. Jeg elsker sjøen og lukten av saltvann.
sjøhest Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Jeg elsker familien min Jeg får lett hjemlengsel Jeg holder ut ting som ikke er gøy Jeg liker å lese Jeg liker katter
Gjest fireflies Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Jeg trives godt i mitt eget selskap Jeg sover bedre på dagen enn på natta Jeg blir utrolig fort grinete når jeg er trøtt Jeg blir glad når noen jeg ikke kjenner, smiler til meg.
Gjest Trajan Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg trives godt alene Jeg orker ikke stemmer når jeg akkurat har stått opp Jeg er lite villig til og be om hjelp når jeg trenger det Jeg holder mine følelser for meg selv Jeg viser ikke følelser rundt andre mennesker Jeg holder andre mennesker på avstand slik at jeg ikke blir såret Jeg forventer alltid det værste Jeg skulle øsnke at jeg hadde et bedre syn på menneskeheten Endret 4. juni 2010 av Trajan
Dancingqueen Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Jeg blir lett glad Jeg forsover meg litt for ofte Jeg griner av nesten alle filmer jeg ser Jeg føler at jeg virkelig lever når jeg danser Jeg er overtroisk Jeg elsker følelsen av et svakt vindpust på en varm sommerdag
Gjest stillness Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er veldig sjenert Jeg er gretten om morgenen. Jeg er litt rar. Jeg er redd for å slippe mennesker inn på meg. Jeg elsker å oppleve nye ting. Jeg liker sjøen. Jeg liker å lære nye ting. Jeg er barnslig. Jeg trives godt alene. Jeg liker mennesker som ikke tar seg selv så alvorlig.
Meridian Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er musikalsk Jeg er kunstnerisk/kreativ Jeg liker å tilbringe tid i naturen om det er hav eller fjell. Jeg ser alltid det gode ved andre mennesker Jeg tar meg alltid av de som blir utstøtt Jeg er som regel en glad og lykkeli person, prøver å være takknemlig for alt jeg har Har perioder der jeg er veldig deprimert, spesielt rett før mensen ... Jeg er veldig følsom, og tar inn andre folks følelser. Er åndelig, så har kontakt med litt av hvert Har healende evner Kommer alltid for sent ... Er en stille og rolig person som tenker mye, men liker å være sosial og le og prate mye. Kjenner mange, men har noen få nære og gode venner som jeg kan betro meg til. Jeg kan virke barnslig, og er nok litt sjenert mot de jeg ikke kjenner så godt Jeg er veldig tålmodig, men når jeg blir sint har jeg som regel en god grunn Er ikke noe A4 mennekse, liker å flyte med vinden og svømme mot strømmen. Jeg respekterer andres levemåte, men har lett for å blande meg inn i ting jeg ikke har noe med. (vil bare hjelpe)
Sweetpea25 Skrevet 11. juni 2010 #16 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kan gjerne sove 14-15 timer i strekk. Jeg er superallergisk mot nøtter/mandler. Jeg eier ikke sangstemme! Jeg har verdens beste kjæreste og familie Jeg elsker sjokolade, og spiser godteri hver dag. Jeg tror på spøkelser. Jeg har vært på toppen av Danmarks høyeste fjell. Jeg elsker å shoppe. Jeg trives godt i mitt eget selskap. Jeg er avhengig av mobilen min!
Perelandra Skrevet 15. juli 2010 #17 Skrevet 15. juli 2010 - Jeg ELSKER katter!!! - Jeg har klisterhjerne for sær og unyttig kunnskap. - Jeg har synestesi, det vil blant annet si at tall og bokstaver har farger for meg. - Jeg er flink til å synge og har sunget i kor i mange år. - Jeg er ganske kreativ og kunstnerisk. - Jeg er usannsynlig klønete og dårlig i sport. - Jeg blir veldig lett stressa når det skjer for mye på en gang. - Jeg har dessverre slitt mye med depresjoner. - Jeg kan overhodet ikke tenke meg å få barn. - Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 24 år gammel.
Kahlua Skrevet 15. juli 2010 #18 Skrevet 15. juli 2010 Glad i dyr Livsglad Empatisk Temperamentsfull, lett å irritere, men blir ganske fort blid igjen Har godt humør, ler mye Går godt overens med de aller fleste Har egne meninger, men roper ikke alltid høyest
Gjest Sobril Skrevet 15. juli 2010 #19 Skrevet 15. juli 2010 Jeg er veldig usikker på meg selv Jeg har et forferdelig selvbilde Jeg klarer ofte ikke gå ut av døra Jeg har gått til psykolog i 6 år. Jeg er veldig pessimistisk Jeg er ekstremt glad i dyr Jeg liker å gjøre noe bra for andre Jeg tenker på andres vel og ve før jeg tenker på min egen Jeg er flink med mennesker. Jeg er som regel bare snill. Godt vi er flere da
Gjest Mahareth Skrevet 15. juli 2010 #20 Skrevet 15. juli 2010 Jeg elsker å ligge i senga og lese Jeg hater å sove uten mannen Jeg elsker lukten av et regnskyll på en varm dag Jeg hater tanken på at det ikke alltid er sommer Jeg elsker følelsen av solstråler i nakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå