Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #21 Skrevet 1. juni 2010 Selvsagt skal menn være meningsberettiget i fht kvinnekjønnets utseende og fysiske forhold - det er jo de som skal inn der! Altså, sånn helt og holdent for min egen del gir vel jeg beng i hvordan dåsa mi ses og kjennes ut for meg, men det er da helt åpenbart at den som skal ha glede av den nødvendigvis har en mening om den? For en diskusjon...
Jalp Skrevet 1. juni 2010 #22 Skrevet 1. juni 2010 Men la meg si det slik: Jeg har aldri sett en eneste artikkel med mannspanel og med mannlige seksologer som har konkludert i forhold til kvinnekjønnet slik kvinner konkluderer i forhold til mannskjønnet slik som i disse to linkene. Jeg ser det for meg: "Slik er den perfekte fitta" -Menn har nå en gang for alle slått fast hvor trang ei fitte skal være, og hvordan den skal se ut. Jeg ser for meg voldsomme demonstrasjoner med OTTAR i spissen.
Kamikatze Skrevet 1. juni 2010 #24 Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er jammen mye pikk her inne til å være et kvinneforum! :gjeiper: Er nok mest kødd...
Gjest sardintroll Skrevet 1. juni 2010 #25 Skrevet 1. juni 2010 Jepp, blir som de sier i åpningen av Reservoir Dogs: "Dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick!" "How many dicks are that?!?" "A lot...."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå