Gjest Kasper Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Det vrimler av penistråder her inne. Og noen "tar av", så det er åpenbart at dette engasjerer. Det krangles om hvem som er mest opptatt av dette, og noen kvinner er oppgitte over alle disse diskusjonene. Men da skjønner jeg ikke hvorfor de gidder å skrive i disse trådene. Men nok om det. Menn er mest opptatt av penis. Det skulle bare mangle da dette er deres kjønnsorgan og selve symbolet på manndom. Men merkelig nok, så er kvinner svært normative i forhold til mannens kjønnsorgan. Se disse linkene: http://www.klikk.no/helse/article240072.ece http://www.klikk.no/helse/samliv/article339683.ece Her kan vi lese hva kvinner i forskjellig aldre mener og vi får til og med kvinnelige sex- eksperters syn. Men hva kan det ha seg at menn ikke blir spurt når man lager disse artiklene? Vi menn - som har penis - bør da vel for svingende ha noe vi skulle ha sagt i forhold til dette? Men det synes åpenbart at kvinner mener at vi ikke er meningsberettiget. For dem har penis åpenbart en funksjon og det er at hun skal tilfredsstilles. Jeg mener at det bør være knekkende likegyldig for menn hva kvinner mener om dette. Det som bør ha betydning for menn er om pikken virker som den skal og at den gir seksuell nytelse for mannen. Jeg synes ikke vi menn skal godta at kvinner har tilranet seg definisjonsretten på hva som er et velfungerende mannlig kjønnsorgan og ikke. Kvinner bør øve mer på å bli flinke til få orgasmer, istedenfor å sutre over menns peniser. Til alle menn: Kvinners oppfatninger om penis er helt irrelevant for oss menn. Den er uansett stor nok for oss.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Det sier seg selv at kvinner i aller høyeste grad er meningsberettiget. Hva hadde fasong og størrelse hatt av betydning hvis dere kun skulle bruke den til å tisse eller onanere med??
Antlers Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Flott at du har den innstillingen, men det er dessverre mange menn som synes penis er for liten, til og med de som har godt over gjennomsnittet. Min oppfatning av menns syn på egen penis er at uansett hvor stor den er så kunne den godt vært enda litt større. Lite vits i å gå rundt og bekymre seg for noe man ikke får gjort noe med, da Synes dog det er helt greit at både kvinner og menn har preferanser når det gjelder størrelse.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg forbeholder min rett til å synse om det jeg vil synse om. Uansett hvem sine kroppsdeler det skulle være =p Selvfølgelig er det flott at menn er fornøyd med sitt, men om jeg syns det føles for stort eller for lite, så har jeg rett til å ha den meningen jeg også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Men hva hvis det hadde vært omvendt? Hvis menn begynte å skrive lange tråder om hvordan en kvinne skulle se ut nedentil - hadde det vært greit da?
Gjest Kasper Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg forbeholder min rett til å synse om det jeg vil synse om. Uansett hvem sine kroppsdeler det skulle være =p Selvfølgelig er det flott at menn er fornøyd med sitt, men om jeg syns det føles for stort eller for lite, så har jeg rett til å ha den meningen jeg også. Selvfølgelig. Men for meg er det knekkende likegyldig hva du mener om hvordan min penis er. Og det bør faktisk være knekkende likegyldig for alle menn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Men hva hvis det hadde vært omvendt? Hvis menn begynte å skrive lange tråder om hvordan en kvinne skulle se ut nedentil - hadde det vært greit da? Når det gjelder menn og meninger om hvordan vi kvinner bør se ut er det vel for det meste pupper det går på. Er det noe bedre, da?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Menn gjør da det allerede. Bare ikke så mye her siden dette er et forum med flest kvinner.
Gjest Kasper Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Men hva hvis det hadde vært omvendt? Hvis menn begynte å skrive lange tråder om hvordan en kvinne skulle se ut nedentil - hadde det vært greit da? Nix! Men betegnende nok, er det svært få slike diskusjoner. Menn ser muligheter, kvinner begrensninger.
Gjest Kasper Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Menn gjør da det allerede. Bare ikke så mye her siden dette er et forum med flest kvinner. Det har ikke jeg sett, rent bortsett fra noen tafatte forsøk på å skape en balanse i.f.t. alle penistrådene og kvinners krav her inne.
Gjest sardintroll Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Det vrimler av penistråder her inne. Ja, det er jammen mye pikk her inne til å være et kvinneforum! :gjeiper:
Antlers Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Men hva hvis det hadde vært omvendt? Hvis menn begynte å skrive lange tråder om hvordan en kvinne skulle se ut nedentil - hadde det vært greit da? Helt greit dèt, men det går jo kun på det estetiske og kan sammenlignes med hva slags hårfarge, øyenfarge, kroppsfasong, høyde osv man foretrekker. Når kvinner foretrekker litt størrelse på penis eller menn foretrekker en trang vagina er det som regel ikke først og fremst fordi det ser pent ut. Det har med fysisk nytelse å gjøre.
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Jenter får ikke lov å mene noe om saken? Selvfølgelig får de lov til å mene akkurat det de vil og så kan du velge om du vil bruke tid på å se hva disse meningene er.
Gjest unicorn Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er mann selv,men ræva mi ler av deg. Det er søtt når du skriver,-kvinner er ikke meningsbettiget. Vet du navnet på foraet du er på? Logge seg på en side-som er for kvinner,-da er det vel en smule drøyt og si-at de ikke kan ytre seg. Send synspunktene din til "manshow"-der trenger de flere skarpe hoder.
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Men hva hvis det hadde vært omvendt? Hvis menn begynte å skrive lange tråder om hvordan en kvinne skulle se ut nedentil - hadde det vært greit da? Det er da virkelig ikke uvanelig.. Om jentene er trange eller vide, om de har stramme eller slappe kjønslepper, farge på huden nedentil, lukt og selve fasongen.. dette er vanelig at gutter sier sin mening om.. Og jeg synes folk skal få lov til å si sin mening på hva de liker og ikke liker.. så velger jeg hvem og hva jeg har lyst til å lese om..
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er mann selv,men ræva mi ler av deg. Det er søtt når du skriver,-kvinner er ikke meningsbettiget. Vet du navnet på foraet du er på? Logge seg på en side-som er for kvinner,-da er det vel en smule drøyt og si-at de ikke kan ytre seg. Send synspunktene din til "manshow"-der trenger de flere skarpe hoder.
Jalp Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Skarpe hoder? Da hadde man vel forstått TS hensikt med tråden og ikke jumpe i skyttergropa og si "jeg mener hva jeg vil..." Hvis dere leser linkene i TS innlegg, så ser dere at det utekukkende er kvinner som definerer hva som er bra nok og ikke. Jeg mener dette så sees i sammenheng med andre tråder her på KG som bl.a. har omtalt feminisering av seksualiteten og at mange menn mener at kvinners oppfatninger er enerådende som "stuerene" og at menns seksuelle egenart undertrykkes for å passe inn i den feminine seksualitets idealer. Linkene er glimrende eksempler i så måte. Det jeg oppfatter at TS sier, er at han ikke har til hensikt å finne seg i at kvinner ensidig skal kunne bestemme hva som er godt nok i forhold til menns seksuelle anatomi. Og leser man linkene, er det påfallende at det kun er kvinner som får uttale seg om hvor mye størrelsen teller eller hvordan en perfekt penis skal være. Og på toppen av det hele, er det da kvinners ensidige syn som skal få være norm. Det er og blir håpløst.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 Selvfølgelig kan alle ha preferanser, og det blir vel rimelig teit å nekte kvinner å ha en mening om det, akkurat som vi menn ikke skulle få hatt mening om pupper & mus?? Oh, by the way, når vi snakker om meninger, her er et bilde av min: min penis
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #19 Skrevet 1. juni 2010 Skarpe hoder? Da hadde man vel forstått TS hensikt med tråden og ikke jumpe i skyttergropa og si "jeg mener hva jeg vil..." Hvis dere leser linkene i TS innlegg, så ser dere at det utekukkende er kvinner som definerer hva som er bra nok og ikke. Jeg mener dette så sees i sammenheng med andre tråder her på KG som bl.a. har omtalt feminisering av seksualiteten og at mange menn mener at kvinners oppfatninger er enerådende som "stuerene" og at menns seksuelle egenart undertrykkes for å passe inn i den feminine seksualitets idealer. Linkene er glimrende eksempler i så måte. Det jeg oppfatter at TS sier, er at han ikke har til hensikt å finne seg i at kvinner ensidig skal kunne bestemme hva som er godt nok i forhold til menns seksuelle anatomi. Og leser man linkene, er det påfallende at det kun er kvinner som får uttale seg om hvor mye størrelsen teller eller hvordan en perfekt penis skal være. Og på toppen av det hele, er det da kvinners ensidige syn som skal få være norm. Det er og blir håpløst. Men ærlig talt, det er da vi som har forutsetninger for å uttale oss? Du vet: pule? Som sagt, hvis penis kun var ment for pissing og runk ville vel størrelse og fasong uansett vært alle og enhver knekkende likegyldig?
Gjest Kasper Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Ah, Jalp skjønte poenget. Altså, jeg vet da vel at jeg ikke kan nekte noen å ha meninger om dette. Men for meg er det knekkende likegyldig hva dere mener. Og jeg har ikke til hensikt å la andres mening om mitt kjønnsorgan ha noen som helst relevans for meg. De to artiklene jeg la ved linken til, viser med all tydelighet at kvinner mener at de har fasiten i forhold til disse spørsmålene. Spørsmålet må jo da bli: Mener kvinner at menn skal bestemme hva som er et godt nok kvinnekjønn? Det er direkte sammenlignbart. Men la meg si det slik: Jeg har aldri sett en eneste artikkel med mannspanel og med mannlige seksologer som har konkludert i forhold til kvinnekjønnet slik kvinner konkluderer i forhold til mannskjønnet slik som i disse to linkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå