Gå til innhold

Nytt krypinn

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte... Jeg vil bo alene, men kan ikke betale så mye mer enn 5000 siden jeg er student. Har ikke veldig lyst til å bo på studenthybel. Også vil jeg gjerne bo litt sentralt, ikke utenfor byen.. Kravstor ;)

Jeg har bodd i kollektiv i alle år, så nå vil jeg bo for meg selv, er jo snart voksen :)

Vet dere om noen som skal leie ut evt? Finner ingenting på finn om dagen, tittet litt innom oslohybel og hybel.no, men nada..

Hjelp? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønlands-området er rimeligere enn mange andre steder, og ikke i nærheten så skummelt som folk skal ha det til. Ellers er 5000 ganske lite om du skal bo alene, dessverre. Det er skummelt dyrt å leie i Oslo.

Skrevet

Grønlands-området er rimeligere enn mange andre steder, og ikke i nærheten så skummelt som folk skal ha det til. Ellers er 5000 ganske lite om du skal bo alene, dessverre. Det er skummelt dyrt å leie i Oslo.

Ja, det er forferdelig dyrt..

Jeg er nok en av de som synes Grønnland er skummelt :) Dessverre..

Gjest navnelapp
Skrevet

Grønland er faktisk ikkje skummelt. Eg ville ikkje hatt inngang rett ved elva, men bortsett frå det er det heilt fint. Ei av mine næraste venninner budde der i 10 år, og eg jobba der i fem år, pluss at eg er der masse framleis. Eg føler meg heilt trygg der.

Skrevet

Grønland er faktisk ikkje skummelt. Eg ville ikkje hatt inngang rett ved elva, men bortsett frå det er det heilt fint. Ei av mine næraste venninner budde der i 10 år, og eg jobba der i fem år, pluss at eg er der masse framleis. Eg føler meg heilt trygg der.

Jeg må jo ærlig innrømme at jeg ikke har vært så mye på Grønnland.. Så det er kanskje verdt å ta turen en dag, bare for å sjekke :) Men jeg er en litt engstelig person, hehe..

Gjest navnelapp
Skrevet

Eksponeringsterapi fungerer. ;-) Elles er Bjølsen fint, 37-bussen går til sentrum. St.Hanshaugen og Ila er også koselege område.

Skrevet

Hva med en 1-roms leilighet gjennnom SiO? Aner ikke hvordan du skal få leid privat til kun 5000. Bjølsen, Tullinnløkka, Pilestredet og Grünerløkka er sentralt, og der er det 1-roms leiligheter for single. De er ikke store, men du bor i det minste alene. :)

Skrevet

Eksponeringsterapi fungerer. ;-) Elles er Bjølsen fint, 37-bussen går til sentrum. St.Hanshaugen og Ila er også koselege område.

Hehe :)

Ja, må si St. Haugen frister litt mer ;)

Skrevet

Hva med en 1-roms leilighet gjennnom SiO? Aner ikke hvordan du skal få leid privat til kun 5000. Bjølsen, Tullinnløkka, Pilestredet og Grünerløkka er sentralt, og der er det 1-roms leiligheter for single. De er ikke store, men du bor i det minste alene. :)

Ja, jeg blir vel nødt til å sjekke ut SIO, for som du sier er 5000 lite.. Tenkte kanskje hvis noen hadde en underetasje å leie ut evt.. Noe slikt :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Sentralt i Oslo er det få underetasjar... Då må du opp i villastrøka, og vips, så sluttar det å vere sentralt.

Skrevet

Sentralt i Oslo er det få underetasjar... Då må du opp i villastrøka, og vips, så sluttar det å vere sentralt.

Ja ikke sant... Hmm.. :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...