Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Ja..hvilke varer er det halv pris på på Christiania glassmagasin? Det står en mengde varer...men er det like ting de har halv pris på over hele landet????? Og hva er det????
Prestekrage Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Var ihvertfall bestikk fra Christiania glassmagasin, husker ikke hvilke... Og porsgrunn porselen... lurer på om det var noe Hadeland glass å...men hva,det husker jeg ikke. Det er ihvertfall på den butikken jeg pleier å være på.
Viernes Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Var ihvertfall bestikk fra Christiania glassmagasin, husker ikke hvilke... Og porsgrunn porselen... lurer på om det var noe Hadeland glass å...men hva,det husker jeg ikke. Det er ihvertfall på den butikken jeg pleier å være på. Hvis det er på en mengde varer, er det nok forskjellig fra butikk til butikk alt ettersom hva de har mye/lite av. Men nå er det jo på alle varer (bortsett fra Stortorget der det er på "en mengde varer")
kaprifolen Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Nå er det på hele butikken unntatt elektriske artikler overalt unntatt stortorvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå