Momseguri Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei Jeg skal studere ett sted hvor gjennomsnittstempraturen er på ca. 30 grader til høsten.Spm. er: bør jeg klippe det "kort", eller satse på det lange håret som jeg kan ha i hestehale og dermed få vekk fra nakken? Om håret mitt nå: Nå når det omtrent ned til kragebenet. Har den nesten alltid oppsatt, siden det ikke ligger så veldig fint. Jeg hater å være for varm, og begynner lett å svette i nakken. Problemet er at jeg tør nok ikke klippe det helt "guttekort" Men jo mindre hår, jo mindre varme? Og en kort bob eller noe klarer jeg Tar også imot tips om lure frisyrer i varme klima edit: prøvde å rydde litt i rotete innlegg Endret 1. juni 2010 av Momseguri
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har hår til midt på ryggen og når det blir varmt setter jeg det bare opp i en ball. Jeg hadde ikke klart å klippe det kort - men du må gjøre det du føler for, men JEG personelig ville heller funnet forskjellige måter å sette opp håret på.
Gjest imli Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Eg har langt hår, og syns det er deilig å sette det opp og få det vekk frå nakken når det er varmt.
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Synes ikke du behøver å klippe det kort - men hvis du ønsker forandring er det jo veldig praktisk og greit. Men ikke nødvendig. Er bare å sette det opp eller flette det.
Vilma Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg trodde først det stod "kort eller langt hår under armen?" Jeg stemmer for langt! Man kan gjøre masse fint, krølle, sette opp eller bare ha det løst Saltvannshår om sommeren, alltid en slager! God sommer!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Du får jo faktisk håret mere bort fra nakken og ansiktet om du har langt hår som du setter opp enn om du har bob. Jeg har langt hår som jeg setter opp når det blir varmt. Hvis du ikke føler deg vel med kort hår så er det sikkert ikke lurt å klippe det.
Rumohra Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har kort hår og det er fantastisk på sommeren. Tørker med en gang gjør det også. Men som andre sier, det er faktisk ofte lettere å sette opp langt hår, men dersom du klipper bob som er akkurat så lang at du får alt håret opp i en hestehale, er det superdeilig! Håret har dessuten skjelden vondt av å bli klippet opp litt innimellom. Og brutal_mann, ta deg en bolle.
Mir Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg klipper kort til haka og oppover bak, litt sånn bob omtrent. Det gjør at det ikke renner svette, kan styles kult og er lettvint!:D
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Etter diverse forsøk, så har jeg kommet frem til at jeg MÅ ha hår, hvor alt kan settes vekk i en strikk. Det er det enkleste.
Nikit@ Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Jeg setter det opp og får det vekk fra ansiktet, da går det an å få gjort noe selv om det er varmt.
Gjest Cho Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har langt svart hår, og skulle ønske jeg kunne skalle meg om sommeren. Sånn ellers så synes jeg du først burde prøve å sette håret opp, og så heller klippe det hvis du fortsatt blir kokt i hodet.
redchilli Skrevet 2. juni 2010 #13 Skrevet 2. juni 2010 (endret) hahaha kort eller langt hår under armen! Endret 2. juni 2010 av frk_rastløs
Gjest LonelyAngel Skrevet 2. juni 2010 #14 Skrevet 2. juni 2010 Kvinner skal ha langt hår. Hvor langt da? Eller hva er for kort? Er bob frisyre for kort (vicortia beckham) ?
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2010 #15 Skrevet 2. juni 2010 Hvor langt da? Eller hva er for kort? Er bob frisyre for kort (vicortia beckham) ? Ikke høyere enn skuldrene, helst litt lenger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #16 Skrevet 2. juni 2010 Stakkars deg, brutal_mann.. Føler du deg ikke maskulin nok om du har en dame med kortere hår enn til skuldrene? Det sier vel både det ene og det andre om deg..
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2010 #17 Skrevet 2. juni 2010 Stakkars deg, brutal_mann.. Føler du deg ikke maskulin nok om du har en dame med kortere hår enn til skuldrene? Det sier vel både det ene og det andre om deg.. Jeg er mer enn maskulin nok. Det er kvinnene som ikke er i nærheten av å være feminine med kort hår.
Rumohra Skrevet 2. juni 2010 #18 Skrevet 2. juni 2010 Lurer på hva slags damer du omgås.. Det er da tusenvis av damer som er ufeminine med langt hår også. Jeg er enig at det krever mye av en dame for å være feminin med guttekort hår, men hår til haken kan absolutt være superfeminint på en allerede pen jente. Men du skal få mene det du vil selvfølgelig.
Momseguri Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2010 Noe som sånt disse bildene var det jeg kunne tenkt meg: Brutal_mann: Samboeren er enig i at det er fine frisyer og er helt for at jeg skal klippe meg, så du trenger ikke bekymre deg
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #20 Skrevet 2. juni 2010 Noe som sånt disse bildene var det jeg kunne tenkt meg: Brutal_mann: Samboeren er enig i at det er fine frisyer og er helt for at jeg skal klippe meg, så du trenger ikke bekymre deg Hadde en gang såpass kort hår selv om sommeren pga varmen. I grunn synes jeg det er enklere å sette håret i hestehale. Når det er såpass kort er det vanskeligere å holde styr på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå