Gå til innhold

Penisstørrelser

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at noen menn har veldig små peniser og noen veldig store? Er det kun arv?

Og hvorfor har mange menn med stooooore muskler liten penis, i hvertfall i slapp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kort sagt: Stort sett er det genetisk. Noen kan ha veldig store eller små som skyldes uforutsette mutasjoner, men da snakker vi altså om ekstreme forhold.

Stort sett ligger det vel på 14-18 et sted, har selv 16,5 med 12-13 rundt, så det passer jo bra.

Skrevet

Hva er grunnen til at noen menn har veldig små peniser og noen veldig store? Er det kun arv?

Blir som å spørre om størrelse på føtter, ører, nese, pupper osv. Penisen er bare en annen kroppsdel egentlig og det er ikke andre lover der enn resten av kroppen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Muskler har ingenting med penisstr å gjøre.

Men arver man penisstr kun fra far, eller begge?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha gener fra alle de du nedstammer fra.

Gjest Eurodice
Skrevet

Muskler har ingenting med penisstr å gjøre.

Man arver nok penisstørrelse fra mor også :Hehe:

Gjest gjest
Skrevet

Det blir ihvertfall sagt om bikkjer at ca 2/3 av arvematerialet kommer ifra mora...

Se på jentene. Det hender jo ei jente kan ha store pupper selv om mora resten av morsslekta har små pupper - eller motsatt...

...naturen er ondskapsfull...

Skrevet

Og hvorfor har mange menn med stooooore muskler liten penis, i hvertfall i slapp?

Steroider krymper utstyret der nede.

Skrevet

Det blir ihvertfall sagt om bikkjer at ca 2/3 av arvematerialet kommer ifra mora...

Uaktuelt. Det arves 50% fra hver forelder hos diploide organismer, det er ikke oppe for diskusjon engang. :)

Gjest Stinelin
Skrevet

Men det er jo stor variasjon hvor sterkt mor eller far preger avkommene. Dette ser man ofte på hester, hvor noen hingster preger avkommene slik at de ligner mer på faren enn på mora.

(Vi mennesker også får jo høre at vi ligner mor- eller farsida. Jeg ligner farsida, men faren min har selvsagt ikke pupper, som noen insinuerte lenger oppe i tråden, med mor og penisstørrelse)

Og jeg har forresten sjekket ut far og sønn som begge hadde noen mektige peniser, så der var tydeligvis avkommet preget av far :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Steroider krymper utstyret der nede.

Myte. Steorider kan gjøre tesiklene mindre pga. kroppen slutter å lage testeron selv. Selve penisen vil ikke bli mindre og sjangsen for at mannen vil ha en mye større sex lyst til øker pga. av testeronen. Testiklene vil gå tilbake til normal størrelse når mannen slutter å bruke steorider, det er svært sjeldent at mannen mister potensen, men det hender pga. mannen ikke vet hva han holder på med.

Skrevet

Men det er jo stor variasjon hvor sterkt mor eller far preger avkommene. Dette ser man ofte på hester, hvor noen hingster preger avkommene slik at de ligner mer på faren enn på mora.

(Vi mennesker også får jo høre at vi ligner mor- eller farsida. Jeg ligner farsida, men faren min har selvsagt ikke pupper, som noen insinuerte lenger oppe i tråden, med mor og penisstørrelse)

Og jeg har forresten sjekket ut far og sønn som begge hadde noen mektige peniser, så der var tydeligvis avkommet preget av far :fnise:

Nei. Genene er bestemt allerede ved befruktning, 50% fra hver. Dette kan ikke endres. Men det er tilfeldig fra hvem hvilke gener som kommer til synlig uttrykk, derfor kan avkom likne mer på den ene forelderen. Dersom en av foreldrene har mye dominante gener, mens den andre har mye reccesivt, vil avkommet likne med på den dominante forelderen - men genmaterialet er fortsatt likt fra hver av foreldrene. Slike ting som fysiske egenskaper, hudfarge, utseende, høyde, penisstørrelse ;) er genetisk betinget og avgjort ved befruktning, og kan ikke preges. :)

Gjest KateW
Skrevet

Man arver nok penisstørrelse fra mor også :Hehe:

:fnise: Dette var dagens!

Skrevet

Myte. Steorider kan gjøre tesiklene mindre pga. kroppen slutter å lage testeron selv. Selve penisen vil ikke bli mindre og sjangsen for at mannen vil ha en mye større sex lyst til øker pga. av testeronen. Testiklene vil gå tilbake til normal størrelse når mannen slutter å bruke steorider, det er svært sjeldent at mannen mister potensen, men det hender pga. mannen ikke vet hva han holder på med.

Testiklene vokser ikke ut igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg får en sønn og mannen min er godt utrustet, så er sønnen vår sin veldig liten, hvor kommer den lille penisen fra da? Må jeg da regen med at farne min har liten penis?

Jeg skjønner at jeg kan ta med meg gener for penisstr, men er liten elle stor penis ett dominant gen?

Det står om gener for øyefarge, ører osv, men ingenting om peniser... :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Testiklene vokser ikke ut igjen.

De går ihvertfall tilbake til sine opprinnelige str etter endt kur.

Skrevet

Jeg skjønner at jeg kan ta med meg gener for penisstr, men er liten elle stor penis ett dominant gen?

Det finnes skjelden et enkelt gen for størrelse på ulike kroppsdeler hos mennesket. Som du sikkert vet, er det jo sånn at det finnes alt fra veldig små til veldig store peniser. Hadde det vært kun ett gen som styrte ville det kun eksistert et par størrelser, og ikke den store variasjonen i størrelser som vi har. Derfor kan man konkludere med at penisstørrelse er en polygen egenskap - altså at det er mange gener som avgjør. Selv om din mann har stor penis, kan han bære gener for liten penis, som din sønn kan ha arvet dersom det skulle være tilfelle. ;)

Gjest Erlendoews
Skrevet

JEG HAR STOR PIKK!

Oh no you don't.

Gjest MartinBahr
Skrevet

Oh no you don't.

Jeg gruser dere begge.

I rest my case (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...