Quirky Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Siden jeg bruker long-lasting foundation, vannfast øyensminke og annen makeup som sitter godt, er jeg avhengig av en oljebasert makeup-fjerner. Har til nå brukt Pre-cleanse fra Dermalogica, men lurer på om det finnes noe enda bedre- har fått anbefalt Mac Cleansing Off Oil tidligere. Noen som har brukt begge og har en formenng om hvilken som er best? Eller kan anbefale renseoljer fra andre merker som er enda bedre? Eller skal jeg i stedet bare nøye meg med en ren olje, som mandelolje, i stedet? Har lest at standard mandelolje fungerer like bra som de oljebaserte rensene fra Dermalogica, MAC etc. Endret 1. juni 2010 av Quirky
Honesty Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg vil tro at for å fjerne en ren naturolje er mer komplisert siden den trenger en sterkere rens etterpå. Jeg har prøvd både Dermalogica og MAC, og foretrekker sistnevnte. For meg er den en fullverdig rens som tar alt av sminke inkludert mascara, og i tillegg lar den seg skylle helt av huden uten bruk av annen rens etterpå. Den er lettere i konsistensen enn Dermalogica, og jeg mener at den ikke inneholder problematiske ingredienser for den som er opptatt av slikt.
Gjest Constanze Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Etter mange års prøving så har jeg landet på Chanel sin øyemakup-fjerner. Den er bare helt utrolig deilig, sminken går av uten å gni. For rensing av ansiktet bruker jeg Nuxe 3 roses foam cleanser morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå