Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Har vurdert å skifte ut decleor pga kvisene mine som har vært hissige lenge nå.... Men har også hatt en tørr liten flekk i kant med overleppen min så lenge jeg har brukt decleor i allefall.Den er mørkere i farge og flasser av og til, og den trekker til seg farge fra mat jeg spiser, drikker. Mulig jeg ikke tåler decleor?.At den tørre flekken har komt av hudpleien?Samt kvisene som ikke forsvinner...uff, lei!Har brukt serien siden fjor sommer.Nå har jeg pakket vekk decleor for denne gang, og prøver noe annet....
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fikk tørre flekker rundt øynene etter å ha brukt en av decleors øyenkremer, så det er fullt mulig pga den du har den flekken ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hvilke Decleor produkter har du brukt? Hei, har brukt rensemelken og toneren. Hydra floral emulsjonen og decleor nattkrem (fra 25 år)Har i perioder brukt neroli essential balm, men følte ikke at det gjorde noe positivt for min hud, brukte den av og til i perioder over måneder.Sliter med hvite innkapslede kviser, på en måte som om huden er litt rugglete, boblete, og mange sprekker opp i kviser. Særlig på haken, store vonde, dype betente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Hei, har brukt rensemelken og toneren. Hydra floral emulsjonen og decleor nattkrem (fra 25 år)Har i perioder brukt neroli essential balm, men følte ikke at det gjorde noe positivt for min hud, brukte den av og til i perioder over måneder.Sliter med hvite innkapslede kviser, på en måte som om huden er litt rugglete, boblete, og mange sprekker opp i kviser. Særlig på haken, store vonde, dype betente. må tilføye at jeg også har brukt md formulations sitt serum, men har nå sluttet med det, så om det er den som har tullet huden min til i tilegg vet jeg ikke, men etter 8 mnd på md og penslekurer som ikke virker gir jeg opp, kanskje det er decleor som er synderen.
Frua Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Har samme erfaring som deg med den balmen! Trodde den skulle være perfekt for huden min men gjorde bare vondt værre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fikk tørre flekker rundt øynene etter å ha brukt en av decleors øyenkremer, så det er fullt mulig pga den du har den flekken ja. tok det lang tid før flekkene forsvant?
Gjest Raptuza Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Fekk og ein tørr flekk på kinnet ved tinningen etter å ha brukt Decleorprodukta for tørr hud inkl rens og ansiktsvatn.Dette var vel tre år sidan, og sidan har dette området vokst ut over kinnet og oppover mot panna. Gjekk til lege med det, og prøvde den mildaste kortisonsalven/hydrokortison frå apoteket. Det betra seg ein del den veka eg behandla det, men et par veker seinare var det akkurat som før. Flekken/området er tørt, sandpapiraktig, rødleg og har raude prikkar der porene er. Ikkje noko spesielt kjekt, nei. Har fått henvising til hudlege i juli. Er spent på kva han seier om dette.... Så eg vil råda folk til å vera forsiktige om ein vil forsøka Decleor. Produkta er sterke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå