Gå til innhold

Tatt med makt? hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er for noe, men tanken på å bli tatt litt med makt er utrolig pirrende. Kjærsten min vet det ikke, men hvsi han holder meg litt hardt eller 'atr seg til rette' av og til - så øker det bare lysten hos meg.

Det som gjør at jeg er mest forviret er at jeg en gang som yngre ble 'tatt med makt' av en kompis uten at jeg ville og det på ingen måte tente meg, kan se tilbake på den episoden ennå og få gåsehud og til og med gråte over det (vi er ikke lenger venner) Så når jeg vet hvor forferdelig det er, hvorfor liker tydeligvis hodet mitt tanken?

Jeg vil på en måte fortelle kjærsten min om at jeg liker tanken sånn tilfelle han ville vært med på det, men han vet om episoden med ex-kompisen min og jeg vil ikke at kjærsten skal tro jeg er gal eller noe. Hva skal jeg gjøre, hvordan forklare det? Eller burde jeg late som ingenting og bare prøve å ikke tenke på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør i hvert fall ikke bare glemme det - det er ikke noe galt i å ha fantasier! Han bør forstå dersom du forteller ham dette, at det ikke har noenting med hendelsen tidligere å gjøre. Det er fullt mulig å bli pirret av noe selv om det har hatt uheldige konsekvenser før - det er ingen sammenheng mellom de to på grunn av det.. Du tenker jo på kjæresten din, ikke han som gjorde dette mot deg. Du er ikke gal. Du tenker jo ikke på den hendelsen når du fantaserer om at din nåværende kjæreste "tar deg med makt". Luft fantasiene for ham, du, det kan hende at han synes fantasien din er pirrende selv, og at han liker at du er så åpen om fantasiene dine til ham.. :)

Endret av Plutseliten
Gjest brutal_mann
Skrevet

det er forskjell på å bli tatt med makt av noen en vil bli tatt av og det å bli utsatt for et overgrep.

At du tenner på å bli knullet av typen din skal du glede deg over. Ikke problematiser noe som ikke er et problem.

Gjest Gjest
Skrevet

Hint om det til typen din, du. Men bare for å spørre: hvorfor er dette så pirrende for dere damer? Mange kvinner ser ut til å tenne på å bli dominert, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Bare nysgjerrig.

Skrevet

Hint om det til typen din, du. Men bare for å spørre: hvorfor er dette så pirrende for dere damer? Mange kvinner ser ut til å tenne på å bli dominert, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Bare nysgjerrig.

eg synes mannen skal være litt dominant der jeg. Det er sexy :) Typen har ikke noe imot det heller så - han synes det er morro å kunne slenge meg litt rundt. Men han gjør jo uansett bare ting jeg liker, så det er vel mere et spill sånn egentlig.

Skrevet

eg synes mannen skal være litt dominant der jeg. Det er sexy :) Typen har ikke noe imot det heller så - han synes det er morro å kunne slenge meg litt rundt. Men han gjør jo uansett bare ting jeg liker, så det er vel mere et spill sånn egentlig.

Mhm, samme her. Er pirrende å ikke ha så mye kontroll, og at han bare kan gjøre akkurat det han vil, så lenge det ikke blir vondt. Er også viktig å kunne være åpen om sånnt, sex og seksuelle fantasier er jo noe av det naturligste som fins.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mens vi snakker om hinting. neste gang han knuller deg på en slik måte og du vil ha mer så bruk ordene "ja", "mere", "slik" og "knull meg hardt". Mer skal ikke til. Husk at dette er helt normalt, og så lenge du liker det så er det bare til å nyte det i fulle drag.

Sidespor: Kvinner liker å bli tatt hardt fordi det da vitner om at han som knuller henne er Mann. En som er Mann er i stand til å beskytte henne. Urinstinktene finnes også hos såkalte likestilte kvinner.

Skrevet

Mens vi snakker om hinting. neste gang han knuller deg på en slik måte og du vil ha mer så bruk ordene "ja", "mere", "slik" og "knull meg hardt". Mer skal ikke til. Husk at dette er helt normalt, og så lenge du liker det så er det bare til å nyte det i fulle drag.

Hvis jeg bare hadde sagt det til typen ville han kanskje bli litt mer hardhent og tøffere, men jeg må snakke litt med han utenom for det går ikke bare på det. Jeg liker at han holder meg litt fast og holder meg slik at jeg ikke hadde klart å komme meg ut av grepet hans om jeg ville - ikke at han bare kjører på som en vildmann.

Sidespor: Kvinner liker å bli tatt hardt fordi det da vitner om at han som knuller henne er Mann. En som er Mann er i stand til å beskytte henne. Urinstinktene finnes også hos såkalte likestilte kvinner.

Mye mulig, har ikke peiling - er fulstendig klar over at han kunne beskyttet meg t.o.m før han 'tørte' bli litt hardere.

Gjest LittleMeee
Skrevet

Jeg synes det er sexy! Har aldri tenkt så mye på hvorfo, men jeg skal prøve å forklare det :)

Jeg liker det fordi jeg føler meg både forsvarsløs og trygg. Jeg føler meg forsvarsløs fordi jeg veit han er mye sterkere enn meg og hvis han ville kunne han skade meg. Men jeg føler meg trygg fordi jeg er trygg på ham. Jeg overlater all makt til ham og jeg blir fritatt fra alt ansvar på en måte. Dessuten, som noen sier, føler jeg at fordi han har denne seksuelle kraften så har han også kraften til å beskytte meg.

Og jeg føler meg verdsatt. Jeg må virkelig være hot for å få en mann til å gå så bananas! Jeg føler at han virkelig tenner på meg. Jeg vekker noe dyrisk i ham og han nyter meg og han er ikke redd for å nyte meg.

Til TS:

Stå på!

Du trener ikke være redd for å si det til ham. Du trenger ikke tenke at det har noe med voldtekten å gjøre. De flete jenter fantaserer om lignende ting. Om det har noe med hendelsen å gjøre eller ikke har ikke noe å si. Noen jenter som har blitt voldtatt kan fantasere om å bli voldtatt av den samme mannen igjen, men det høres jo ikke ut som det er dette du drømmer om!

Skrevet

Jeg synes det er sexy! Har aldri tenkt så mye på hvorfo, men jeg skal prøve å forklare det :)

Jeg liker det fordi jeg føler meg både forsvarsløs og trygg. Jeg føler meg forsvarsløs fordi jeg veit han er mye sterkere enn meg og hvis han ville kunne han skade meg. Men jeg føler meg trygg fordi jeg er trygg på ham. Jeg overlater all makt til ham og jeg blir fritatt fra alt ansvar på en måte. Dessuten, som noen sier, føler jeg at fordi han har denne seksuelle kraften så har han også kraften til å beskytte meg.

Jeg tror du er inne på det der, høres veldig logisk ut hos meg. Hehe, du er flinkere til å forklare det enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...