Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... får bare lyst til å ut å løpe maraton jeg nå! =) Makan til catchy låt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeherlig sang!

Skrevet

Enig, skummelt nok :) Elsker sangen og kjempe frustrert over at den ikke ligger på Spotify :)

Skrevet

Den testen stemmer ikke overens med singel versjonen :s *lete*

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den testen stemmer ikke overens med singel versjonen :s *lete*

Den stemmer med youtube-klippet jeg har linket til. der finner du også lovlig fri nedlasting av sangen.

Skrevet

Den stemmer med youtube-klippet jeg har linket til. der finner du også lovlig fri nedlasting av sangen.

Du har rett men det er ESC versjonen på over 7 minutter. Jeg tenker på singel versjonen på 3 1/2 min ca (aka- Radio versjonen :P) . http://www.youtube.com/watch?v=RK6W-kBk5LA&feature=related << liker den korte versjonen best :P den jeg leter etter..

Skrevet

Finnes det et opptak på nett, fra selve lørdagskvelden på Fornebu? Fikk ikke sett det jeg.

Skrevet

her tror jeg er det du vil se:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk! Jeg var i Telenor Arena og danset i mengden. En uforglemmelig opplevelse. :)

Skrevet (endret)

Ååååå, kjære vene: takk skal du ha Mir! Dette konseptet er da bare utrolig genialt, og endelig har Norge klart å fremvise et pauseinnslag som folk all over the place kommer til å huske en laaang stund! Tenk det: de kongelige og all ting, hehe...

For ei fredselskende due som meg selv, er dette den største idèen siden jeg vet ikke hva - få dette ut til de krigførende styrkene i hele verden, NÅ! La massene forbrødres i dans og godt humør! Jeg er SÅ glad for å ha fått sett dette. Jeg gliser bredt her jeg sitter og er ikke så rent lite stolt på "våre" vegne. :jepp:

Tusen Takk! :helen:

*mumlemumle...det var jo pinadø meg mere opplevelsesrikt og severdig enn selve mgp jo!...* :lillesky:

Endret av Margareth
Skrevet

Ååååå, kjære vene: takk skal du ha Mir! Dette konseptet er da bare utrolig genialt, og endelig har Norge klart å fremvise et pauseinnslag som folk all over the place kommer til å huske en laaang stund! Tenk det: de kongelige og all ting, hehe...

For ei fredselskende due som meg selv, er dette den største idèen siden jeg vet ikke hva - få dette ut til de krigførende styrkene i hele verden, NÅ! La massene forbrødres i dans og godt humør! Jeg er SÅ glad for å ha fått sett dette. Jeg gliser bredt her jeg sitter og er ikke så rent lite stolt på "våre" vegne. :jepp:

Tusen Takk! :helen:

*mumlemumle...det var jo pinadø meg mere opplevelsesrikt og severdig enn selve mgp jo!...* :lillesky:

Ja det gav meg frysninger =) måtte nesten felle en tåre også hehe... Veldig flott!

Skrevet

Ja det gav meg frysninger =) måtte nesten felle en tåre også hehe... Veldig flott!

Jeg innrømmer det: tårene spratt her også - jeg har helt klart for høy vannstand i kroppen, siden det siver ut (nesten) alle plasser på dette viset...lol
Skrevet

Jeg ble skikkelig rørt, og det var helt spesielt. Syns også det hadde en bra symbolverdi at Mette-Marit og Marius deltok, og likte spesielt godt innslagene fra folks stuer.

Ja, dette var saker! Men klarer vi dette, bør vi jo klare å gjøre noe litt mer ordentlig også?

Og hvorfor er denne sangen egentlig så mye mer fengende enn Madcons tidligere låter? :klø:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hør denne

gå så til 4:35 i denne:

Er det bare meg, eller er det et lite parti noter der som er helt like?

Skrevet

Det er ikke bare deg, nei. :) Men nå skal det vel godt gjøres å lage noe som ikke noen som helst toner lyder likt i. Jeg har ofte undret meg på: går det virkelig an å lage flere unike melodier nå, som ikke har vært laget før, en eller annen gang?

Tenk på alle slags låter så lenge det har vært mennesker på jorda...

:romeo:

Skrevet

Fantastisk! Jeg var i Telenor Arena og danset i mengden. En uforglemmelig opplevelse. :)

Å, skulle ønske jeg hadde vært der. Digger den sangen og det pauseinnslaget i ESC.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var òg og danset på Telenor Arena. :jepp::danse:

Og sangen er fortsatt ikke på spotify.. :sukk:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig at jeg må være i utakt med befolkningen når jeg leser dette. Min første reaksjon da jeg så pauseinnslaget var at det kom til å bli fullstendig ramaskrik over at de kunne sende noe så elendig. Og jeg har sett innslaget om igjen, og kan fortsatt ikke begripe hva som er bra med det, eller med sangen. Den er da utrolig kjedelig, og har knapt nok melodi?

Men misforstå meg rett, jeg er jo glad dere alle ser ut til å like den, for da har ikke NRK tabbet seg så ille ut som jeg trodde :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...