Gå til innhold

Paragliding, konsertbillett eller spa?

12 stemmer

1. 1. Hva ville mannen din/kjæresten din/du som mann blitt mest glad for?

• Tandem paragliding
      3
    • Konsertbillett
      9
    • Spa
      2

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal gi kjæresten min når han fyller år, og er kommet fram til tre alternativer. Jeg vet han vil bli like glad for alle, og prismessig blir det ca det samme. Jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hvilket.

Tandem paraglading - Spennende og spesielt, drømmer om å ta fallskjermsertfikat

Konsertbillett til et band han er veldig glad - Gøy, og bare et par dager etter bursdagen. Har snakket om at han har veldig lyst å gå på denne konserten

Spa for 2 - Han er en spa-mann, som elsker slikt.

Huff. Hjelp? Er 18-års-dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tror han blir like glad for alle tre er det vanskelig for oss som ikke kjenner ham å si noe, men jeg vet at min kjære ville ha foretrukket en konsertbillett til et band han liker. Og det ville nok jeg også ha foretrukket om det gjaldt andre veien, det å gå på konsert sammen er kjempekos.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tidenes knull som avsluttes men en BJ der han kommer over ansiktet ditt og i munnen din er en sikker vinner. Bare husk at du må bestemme deg for å like det og være skikkelig grisete. Og så må d vise med hele deg hvor digg du synes det er å gjøre dette for han. Bedre bursdag kan han neppe få.

Gjest Badabing
Skrevet

Umulig for oss å svare på hva som kan passe din kjæreste. Min hadde for eksempel ikke blitt særlig glad for spa. ;)

Han har lyst til å ta fallskjermsertifikat, så jeg tror han kanskje ville blitt mest glad for paraglidingen. Men konsertbilletten hadde også stått høyt opp på ønskelista hans.

Skrevet

Definitivt paragliding! En opplevelse som han aldri vil komme til å glemme! :jepp:

Lykke til! Dette blir helt sikkert kanonbra!

Skrevet

Jeg hadde valgt konsertbilletten - man vet aldri når bandet man liker så godt kommer til et sted i nærheten igjen. De to andre alternativene er ting man kan gjøre når som helst. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og synspunkt! Det nærmer seg med stormskritt, så jeg bør vel bestemme meg snart. Vet dere ikke kjenner han, men jeg er veldig sikker på at han vil bli like glad for alle deler, er bare ikke sikker på HVILKEN han skal få. Har mest lyst å gi han alt sammen :rødme:

Bare fortsett å stem og kom med synspunkt dere, jeg trenger det! :jepp:

Skrevet

Høres ut som bra gaveideer.

Jeg velger paragliding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...