Gå til innhold

Noen som bruke epilator her?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte epilator for litt siden. Saken er bare at det tar så sykt med tid. Smerten kan jeg leve med, men jeg må jo gå over et område flere ganger.

Noen som har noen tips? Kan det være jeg gjør noe feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar evigheter med epilator. Men resultatet blir langvarig og med tid blir også hårveksten mindre. Det påstår min venninne iallfall. Selv har jeg også prøvd epilator et par ganger men gidder sjelden mer enn en halv legg rett og slett fordi det er så tidkrevende. Og det passer ikke til utålmodige meg!

Skrevet

Ja som nevnt over her så tar epilering tid. Men tiden det tar er det vel verdt! Jeg pleier som regel ikke å vente så veldig lenge før jeg epilerer på ny, på denne måten tar epileringen mye kortere tid og jeg har sjelden mye hår på leggene. Jeg har merket, som hegejenta30 nevnte over her, at jeg har fått mye mindre hårvekst på bena etter jeg har epilert. For i hele for sommer epilerte jeg, og utpå vinteren pleier jeg ikke å barbere eller epilere (på grunn av at jeg ikke har type eller andre å vise leggene frem til!). Da merket jeg at jeg rett og slett hadde mye mindre hårvekst på bena, og det håret som kom var ikke så "skummelt mye" som det som kommer etter barbering!

Gjest mari kontrari
Skrevet

Hvor lenge er "sykt lang tid"? Hvor lang tid vil dere si dere bruker på feks en legg? Og hvor lang tid tar det ca før hårene begynner å dukke opp igjen?

Skrevet

Sykt lang tid tar det vel ikke! Jeg bruker ca 10-15 min pr.legg, men det tar sikkert lengre tid første gang eller hvis det er veeeldig lenge mellom hver gang.

Hårene begynner å vokse ut igjen etter ca. 3 uker, på meg iallefall....

Syns epilering av leggene er kjempekjekt, hater alt klisset med voks og å barbere hver dag må da ta mye mer tid i lengden enn å epilere!

Skrevet

Jeg bruker epilator. Vil anbefale det! Hårveksten blir mindre etter hvert og resultatet holder mye lengre en ved barbering. Syns det tar ganske lang tid, så tolmodighet er viktig. Det kan være lurt å ikke vente til hårene er blitt veldig lange, for da gjør det ekstra vondt (syns jeg).

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg gjør noe feil hvis det tar 3 uker før hårene vokser ut igjen for dere. Hos meg kommer de tilbake på noen korte dager....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde en epilator men den har jeg kast. Det var forferdelig vondt og den tok evigheter av tid å bruke. Men det verste var at hårene som vokste ut ikke kom fram men ble under huden og jeg ble rød og nuppete.

Skrevet

Har en godt gjemt i en eller annen skuff og der skal den få ligge i fred. Kommer ikke over den opplevelsen med det første :sjokkert: :dåne: noe så inni hælv.... :kjefte:

Tid, ja?

Hømmmmf. Sparer sikkert i forhold til barbering i løpet av et år, men torturen tatt i betraktning så er valget enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...