Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hei, Nå og da føler jeg at en mann "plutselig" er på samme rad som meg i butikken, på neste rad også, og neste der igjen også. Skal da også ha matvarer i hylla/ frysedisken som ligger nær der jeg står og ser etter min matvare. Er det helt tilfeldig eller er det en som prøver å vise interesse? Somregel fyker jeg rundt butikken i en fæl fart, blir ferdig å kommer meg ut i de tilfellene for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det! Er butikken en sjekkearena for dere menn? Kvinner; har dere blitt sjekket opp i butikken?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Tror du har sett for mange amerikanske romatiske filmer, for det er der sånt skjer. Ikke på samvirkelaget i Norge.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Sjekker aldri. Ser ikke poenget med å påføre seg selv mer faenskap enn nødvendig.
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hvis jeg er på sjekker'n tar jeg ikke turen innom ICA for å gjøre det, akkurat. Ville ikke blitt sjekket opp der heller, for den saks skyld. Tror ikke det blir noe problem - er som oftest stresset og løper mellom hyllene for å rekke tusen andre ting. Så tror neppe noen har så lyst til å sjekke meg opp, vinglete og stresset som jeg er.
Andrelinoge Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Nei sjekker ikke i butikken er der for å handle. Hilser ofc mye da mange vet kven jeg er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Det jeg har lagt merke til i butikker er at hvis en person kikker på et produkt ved en hylle, så vil disse UMIDDELBART sette den fra seg og gå videre - selv om de i utgangspunktet var interessert og ville lest lenger om mulig - dersom andre skal ha noe fra samme hylle. Det er ganske artig egentlig - alltid samme reaksjon blant folk.
Gjest Tidssone Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Det jeg har lagt merke til i butikker er at hvis en person kikker på et produkt ved en hylle, så vil disse UMIDDELBART sette den fra seg og gå videre - selv om de i utgangspunktet var interessert og ville lest lenger om mulig - dersom andre skal ha noe fra samme hylle. Det er ganske artig egentlig - alltid samme reaksjon blant folk. Ikke jeg. Jeg smiler pent og spør om jeg skal flytte meg, mens jeg fortsetter å lese.
Snipa Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har sjekket opp en mann i butkken. Skal sies at det var en jeg hadde kommet i kontakt med på en nettdateside, og fått bilder av. Men responsen hans var litt laber, og det hele var vel ganske utdøende. Inntil jeg plutselig så han på butikken en dag, sa hei og kom i snakk. Han ble overrasket, men må ha likt meg "live", for ikke lenge etter at jeg var kommet hjem så sendte han mail om date. Ble ikke mer enn den ene daten da, fordi jeg ikke syntes han var en type for meg likevel, selv om han var en trivelig kar ellers.
Nikken Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Dette er selvfølgelig forskjellig fra mann til mann, men personlig sjekker jeg om jeg føler for det. Har ingen begrensninger på hvor jeg kan, og ikke kan, sjekke.
Louie Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Har ikke gjort det enda, men ser egentlig ingen grunn til å la være dersom man skulle få ånden over seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Jeg ble forsøkt sjekket opp i butikken i helga. Funka dårlig, for jeg hørte ikke først hva han sa og repliserte med "Hææææææ!?", og så surt på han, for jeg trodde han hadde sagt noe om at butikken var stengt. Blei litt pinlig for begge når han, litt forvirra, måtte gjenta komplimentet. ;p
Gjest Trajan Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 (endret) En slik uverdig handling gjør ikke en gentleman Endret 4. juni 2010 av Trajan
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Jeg ble forsøkt sjekket opp i butikken i helga. Funka dårlig, for jeg hørte ikke først hva han sa og repliserte med "Hææææææ!?", og så surt på han, for jeg trodde han hadde sagt noe om at butikken var stengt. Blei litt pinlig for begge når han, litt forvirra, måtte gjenta komplimentet. ;p Blir du forsøkt sjekka opp bare av at noen gir deg et kompliment?
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Blir du forsøkt sjekka opp bare av at noen gir deg et kompliment? Ja. Det starter som oftes der.
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 Ja. Det starter som oftes der. Sikkert nok, men det er ikke sikkert at det er sjekking bare av den grunn.
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #17 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hvordan sjekker du opp damer? Jeg kaller ho ei hore Neida, jeg gjør ikke det altså Som regel hehe Endret 4. juni 2010 av Steinar40
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #18 Skrevet 4. juni 2010 Sikkert nok, men det er ikke sikkert at det er sjekking bare av den grunn. Jo. Det er sikkert. Hva annet skulle være årsaken?
Facepainter Skrevet 4. juni 2010 #19 Skrevet 4. juni 2010 "Jeg ser du er glad i meloner" *peke på melonene og brystene hennes*
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #20 Skrevet 4. juni 2010 "Jeg ser du er glad i meloner" *peke på melonene og brystene hennes* Eller; "Jeg er glad i meloner. Hva er prisen på dine?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå