Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Krisesenter familie venner er ikke aktuelt. jeg vil gå i dekning, og jeg vil være alene. men har dyr. hvor kan jeg feks finne en hytte eller lignende som jeg kan leie en periode? orker rett og slett ikke mer. har sjekket finn, novasol og en annen hytteutleie firma. men fant ikke noe. noen som har noen tips, råd til hva jeg kan gjøre, hvor jeg kan dra? har ikke sertfikatet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Krisesenter familie venner er ikke aktuelt. jeg vil gå i dekning, og jeg vil være alene. men har dyr. hvor kan jeg feks finne en hytte eller lignende som jeg kan leie en periode? orker rett og slett ikke mer. har sjekket finn, novasol og en annen hytteutleie firma. men fant ikke noe. noen som har noen tips, råd til hva jeg kan gjøre, hvor jeg kan dra? har ikke sertfikatet. Men kjære vene, tor du noen vil låne bort hytta si til en ukjent person på kg? Du må nok bruke nettverket ditt. Eller ring kommunen din. Merkelig innlegg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 ts her var ikke det jeg var ute etter. ute etter tips til nettsider eller lignende. sikkert bedre å lese innlegget ordentlig før du svarer
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Krisesenter familie venner er ikke aktuelt. jeg vil gå i dekning, og jeg vil være alene. men har dyr. hvor kan jeg feks finne en hytte eller lignende som jeg kan leie en periode? orker rett og slett ikke mer. har sjekket finn, novasol og en annen hytteutleie firma. men fant ikke noe. noen som har noen tips, råd til hva jeg kan gjøre, hvor jeg kan dra? har ikke sertfikatet. Hvorfor er ikke krisesenter eller familie aktuelt? Og hvordan vil du komme deg til en hytte langt fra folk uten bil??
Gjest fireflies Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor er ikke krisesenter eller familie aktuelt? Og hvordan vil du komme deg til en hytte langt fra folk uten bil?? Det står i overskriften at han/hun har en gal kjæreste. Sikkert pga det. TS: Råder deg til å søke hjelp hvis det virkelig er slik at du har en så gal kjæreste at du er nødt til å gå i dekning. Det er sannsynligvis det tryggeste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Det står i overskriften at han/hun har en gal kjæreste. Sikkert pga det. TS: Råder deg til å søke hjelp hvis det virkelig er slik at du har en så gal kjæreste at du er nødt til å gå i dekning. Det er sannsynligvis det tryggeste. Krisesenter er jo for folk med gal kjæreste!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Ta med deg telt og sovepose og fiskestang og gå langt inn i skogen og bli der til freden har senket seg. Er jo fint være også, nå. Ihvertfall på østlandet.
Tempus Fugit Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Krisesenter er jo for folk med gal kjæreste! TS sier jo og at hun vil være alene! Her er noen sider: http://www.aktivioslo.no/hytteutleie_norge.php (Hele Norge) http://www.hytteutleie.net/ (Vest/Øst Agder og Telemark) Hvordan komme seg til en hytte... Buss og eventuelt taxi (spørs hvor du finner en ledig hytte og hvor du bor). Eventuelt har du jo en del campingsteder som kanskje og er aktuelt! Lykke til
Gjest fireflies Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Krisesenter er jo for folk med gal kjæreste! Herregud, det er jo nettopp det TS sier at er problemet. Les innlegget godt nok, før du korrigerer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Takk for tips Camping var meget smart. Ser at flere mener innlegget mitt var noe merkelig. Prøvde bare å være så kortfattet som mulig, istedenfor å legge ut hele min livshistorie her. Men nå har jeg fått noen gode tips, og det er jeg takknemmelig for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå