Amanda28 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har kjøpt en brukt pc, men jeg kommer ikke inn på nett med den. Selger sitt navn står fremdeles på maskinen når jeg slår på, men jeg har fått passordet hans slik at jeg kommer meg inn på maskinen. Jeg får opp det trådløse nettverket som er i huset, og det står at signalet er sterkt (jeg kommer fint inn med andre pcer) men det står ingen eller begrenset tilgang når jeg forsøker å koble på nettverket med nettverksnøkkelen på denn maskinen. Jeg er HELT grønn på slike ting. Kan noen forklare meg hva som kan være galt/ hva jeg kan gjøre? selger har ikke hatt problemer med nett på maskinen tidligere..
Facepainter Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg ville ha gått på startmenyen - Klikk på Kjør - Skriv cmd og trykk enter - skriv ipconfig /flushdns og trykk enter. Restart PC og rapportér hit! Sorry for at jeg skriver «trykk enter», men jeg er klok av skade.
Gjest Nedfall Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Kanskje må du også til med en reset av winsock: http://www.mydigitallife.info/2007/06/18/repair-and-reset-windows-vista-tcpip-winsock-catalog-corruption/ Prøv Facepainters forslag først, og mitt hvis det fortsatt er krøll. ..og ja, trykk enter etter hver kommando her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå