Miracl3 Skrevet 21. september 2003 #1 Skrevet 21. september 2003 Jeg har kritthvit kjole. Hvilken farge passer da best til hanskene og skoene ? Passer f.eks ivory ? Hvor kan jeg kjøpe billig tiara ? Jeg leter også etter kort hvit varm jakke men finner ingen. Noen Som har sett en sånn på nett ?
Pip Skrevet 21. september 2003 #2 Skrevet 21. september 2003 Har du helt hvit kjole, tror jeg du bør ha helt hvitt tilbehør også - ivory og kritthvitt er ikke noe pent sammen syns jeg. Billig tiara...? Har aldri lett etter tiara, men har fått med meg at Augustbrud02 lager tiararer - sikkert ikke så dyre... Tror hun har link til hjemmesiden sin i signaturen, og ellers kan du jo sende en PM... Ellers sp har de jo tiaraer her foreksempel - men vet ikke om de er spes. billige... Jakke? Har aldri sett en kort brudejakke jeg... Har sett bolero, cape og sånn... Og regner med at det som fins, sikkert fins på brudesalonger, og dermed gjerne på nett også... (let, og du skal finne! ) Nyttårsaften du gifter deg, sant? Jeg var i nyttårsbryllup der bruden hadde kort cape i hvit pelsimitasjon - det var veldig søtt!
cappocino Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Hvis du skal ha kritthvit kjole bør du også ha krithvitt tilbehør (sko, slør etc) Ivory / offwhite kan fort se møkkete ut til den hvite kjolen...
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Du må iallefall sørge for at alt det "hvite" er like hvitt ellers blir det ikke pent... Ellers selger de relativt billige tiaraer på Glitterbutikkene, til et par tre hundrelapper.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå