Gjest catchy Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Føler ut som jeg egentlig bare burde ansettes rett i en hotel cæsar rolle.. Men dette er helt jævlig og det plager meg hver gang jeg tenker på det. Jeg har vært sammen med kjæresten min i over 1 år nå, og har aldri elsket noen som jeg elsker han. Han er den første jeg har hadd et skikkelig seriøst forhold med, og han er en jeg kan se en framtid med. Men. 2 år ca før jeg møtte min nåværende kjæreste, lå jeg med en fyr i fylla. Helt meningsløst one night stand, er ikke sikker på om vi fikk gjort 'det' skikkelig engang, jeg var så full. Viste ikke at denne personen hadde en bror en gang. Så viste det seg da, at denne one night standen jeg hadde, var broren til min nåværende kjæreste. Jeg fortalte kjæresten min om det når vi bynte å date i begynnelsen, men vi lo nesten bare av det for vi hadde egentlig ikke trodd det skulle utvikle seg noe mellom oss. Men etter at vi har fådd det så seriøst, sliter det mer og mer på meg og jeg vet at det er sårt for typen min, selv om vi har valgt å legge det bak oss og late som det aldri skjedde. Jeg har store problemer med å omgås broren når jeg er på besøk hos foreldrene deres. Det er rar stemning. Tanker surrer i meg hele tiden. Greit det har gådd bra så langt, men i framtiden? Hvis vi får barn, skal jo denne broren være onkel til de. En onkel som jeg har rotet med. Familie er kjempeviktig for meg så skulle gjort hva som helst for å få fjernet den episoden for 3 år siden... Aner ikke hva jeg skal gjøre..Gjør jo alt for å legge det bak meg og glemme, men er ikke noe lett. Alt blir kjempevanskelig når det kommer til familieselskap osv. Klarer ikke å gjøre det slutt...Elsker han sånn at jeg holder på å bli gal.. Måtte bare få dette ut..
I Grosny Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Føler ut som jeg egentlig bare burde ansettes rett i en hotel cæsar rolle.. Men dette er helt jævlig og det plager meg hver gang jeg tenker på det. Jeg har vært sammen med kjæresten min i over 1 år nå, og har aldri elsket noen som jeg elsker han. Han er den første jeg har hadd et skikkelig seriøst forhold med, og han er en jeg kan se en framtid med. Men. 2 år ca før jeg møtte min nåværende kjæreste, lå jeg med en fyr i fylla. Helt meningsløst one night stand, er ikke sikker på om vi fikk gjort 'det' skikkelig engang, jeg var så full. Viste ikke at denne personen hadde en bror en gang. Så viste det seg da, at denne one night standen jeg hadde, var broren til min nåværende kjæreste. Jeg fortalte kjæresten min om det når vi bynte å date i begynnelsen, men vi lo nesten bare av det for vi hadde egentlig ikke trodd det skulle utvikle seg noe mellom oss. Men etter at vi har fådd det så seriøst, sliter det mer og mer på meg og jeg vet at det er sårt for typen min, selv om vi har valgt å legge det bak oss og late som det aldri skjedde. Jeg har store problemer med å omgås broren når jeg er på besøk hos foreldrene deres. Det er rar stemning. Tanker surrer i meg hele tiden. Greit det har gådd bra så langt, men i framtiden? Hvis vi får barn, skal jo denne broren være onkel til de. En onkel som jeg har rotet med. Familie er kjempeviktig for meg så skulle gjort hva som helst for å få fjernet den episoden for 3 år siden... Aner ikke hva jeg skal gjøre..Gjør jo alt for å legge det bak meg og glemme, men er ikke noe lett. Alt blir kjempevanskelig når det kommer til familieselskap osv. Klarer ikke å gjøre det slutt...Elsker han sånn at jeg holder på å bli gal.. Måtte bare få dette ut.. Du har ikke vært utro. Du har en historie før du traff gutten din. Du elsker gutten din. Fortsett med det. Verden er så stor så stor, mye mindre enn du tror. Du har ike gjort nor vondt mot noen.
Blowers daughter Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Bestem deg for å legge det bak deg. Du kan jo ikke ha dårlig samvittighet for noe du ikke visste kom til å skje i fremtiden. Snakk med samboeren din om dine følelser ang temaet, og spør om han har noe å si om det.Da må begge være helt ærlige. Etter denne samtalen blir dere enige om å aldri snakke om det igjen. Det tilhører fortiden, og dere får ikke gjort noe med det. Nevn for broren at dere har snakket om det, og at dere anser saken som ute av verden, og at han også kan legge det bak seg. Å gnage på dette gagner ingen. Hilsen en som har vært i liknende situasjon, bare med kompisen.. Men som er godt gift i dag
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Det er ingenting annet å gjøre enn å legge det bak seg Dere har heldigvis snakket om det, ellers kunne det kommet som et sjokk. Gjort er gjort og spist er spist. Lykke til videre Jeg kjenner meg litt igjen, men det gikk aldri så langt, heldigvis. Vær heller glad for hvordan ting er nå, ikke dvel ved det som du er ferdig med.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Legg det fra deg, du har jo til og med fortalt ham det. Glem hele greia. Tenk på at de er brødre, de er faktisk like, og har muligens sans for samme type dame. Det er jo helt ok. Dette er et ikkeproblem.
waco Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Sånn går det når dere liker å ligge med mennesker dere ikke kjenner.
waco Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Det er ingenting annet å gjøre enn å legge det bak seg Dere har heldigvis snakket om det, ellers kunne det kommet som et sjokk. Gjort er gjort og spist er spist. Lykke til videre Jeg kjenner meg litt igjen, men det gikk aldri så langt, heldigvis. Vær heller glad for hvordan ting er nå, ikke dvel ved det som du er ferdig med. Så du hadde stolt på en fyr som hadde ligget med søstera di også?
waco Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde gjort det slutt på dagen. Skal jeg liksom sitte under bryllupet og tenke på at broren min også har kjørt doggy på dama? At dama min tenner på slike sleskinger som broren min i fylla? Hva skal de snakke om sammen når de er alene igjen på nachspielet på hytteturen og de andre har lagt seg da? Mimrer man ikke gamle dager kanskje? Forteller ikke hvem du ligger med hvem du ønsker å omgåes med? Og har man blitt så kåt på et menneske en gang så kan man bli det en annen gang også. Virkeligheten forteller jo at hun faktisk har vært så brunstig at hun valgte å kle av seg og få en fremmed penis i sin vagina, og nå er den ikke fremmed lengere, hun vet hvordan brorens penis er. Av så mange damer der ute så hadde jeg nok valgt en annen enn en som også har ligget med broren min.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Hadde det vist seg at jeg daten en dame min bror hadde feid over så hadde det vert takk og farvel der og da. Samme om en kompis hadde feid over henne.
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde gjort det slutt på dagen. Skal jeg liksom sitte under bryllupet og tenke på at broren min også har kjørt doggy på dama? At dama min tenner på slike sleskinger som broren min i fylla? Hva skal de snakke om sammen når de er alene igjen på nachspielet på hytteturen og de andre har lagt seg da? Mimrer man ikke gamle dager kanskje? Forteller ikke hvem du ligger med hvem du ønsker å omgåes med? Og har man blitt så kåt på et menneske en gang så kan man bli det en annen gang også. Virkeligheten forteller jo at hun faktisk har vært så brunstig at hun valgte å kle av seg og få en fremmed penis i sin vagina, og nå er den ikke fremmed lengere, hun vet hvordan brorens penis er. Av så mange damer der ute så hadde jeg nok valgt en annen enn en som også har ligget med broren min. Javel, men hva du ville gjort er irrelevant, på samme måte som hva jeg ville gjort er det. Disse to har faktisk snakket om det, så han har visst om det hele veien og tolerert det. Da er det vel ikke noe å lage en sak over, når de alt har snakket om det?
Kråkesaks Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Du har ikke vært utro så du har ikke gjort noe galt. Samtidig kan jeg se poenget til waco. Uansett hvor fulle dere var så har dere hatt en seksuell opplevelse sammen og det vil nok komme noen ubehagelige situasjoner etterhvert.
waco Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Airi, så du kunne altså hatt sex med en du visste har hatt sex med søsteren din. Da kan du jo likegjerne diskutere erfaringer og triks i senga med søstera di da?
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Airi, så du kunne altså hatt sex med en du visste har hatt sex med søsteren din. Da kan du jo likegjerne diskutere erfaringer og triks i senga med søstera di da? Jeg har ikke sagt noe om hva jeg kunne gjort, jeg har uttalt meg på basis av hva ts har sagt. Du, derimot, er fryktelig flink til å dra dine egne slutninger, uten å basere det på noe. Hvor har du det fra at jeg ville hatt sex med en som hadde ligget med søsteren min? Forøvrig har vi et ganske godt forhold, så jeg har ikke problemer med å diskutere sexlivet mitt med henne...
waco Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Jammen hallo du "kjente deg selv i situasjonen, men pga forhindringer eller hva det enn nå var så kom det ikke så langt" skrev du litt lengere oppe her. Det er derfor jeg spør om du synes det hadde vært greit å ligge med samme fyr som søsteren din, - i og med at du anbefaler trådstarter dette her?
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Jammen hallo du "kjente deg selv i situasjonen, men pga forhindringer eller hva det enn nå var så kom det ikke så langt" skrev du litt lengere oppe her. Det er derfor jeg spør om du synes det hadde vært greit å ligge med samme fyr som søsteren din, - i og med at du anbefaler trådstarter dette her? Situasjonen det var at broren til kjæresten min var litt forelska i meg en periode, og la an på meg et par ganger. Det ble jo ikke noe, siden jeg ikke var noe interessert, men likevel var det jo litt rart å plutselig være sammen med storebroren... Jeg vet ikke om det ville vært greit, kommer an på situasjonen. Og utifra ts sin beskrivelse foreslår jeg å ikke legge noe mer i det. De har snakket om det, og server tilbakelagt.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 TS, du har ikke gjort noe galt, men forstår at du syns det er litt vanskelig. For det er jo en litt spesiell situasjon du har havnet i. Du har ikke ikke vært utro eller gjort noe galt, men skjønner hele situasjonen er litt bisarr.. Dere må bare finne en måte å leve med det på, etter flere år vil det bli mer og mer glemt, men det vil ikke bli borte. Hadde du hatt sex med en som kjæresten din aldri ville se igjen, så hadde det ikke gjort noe. Og hadde du hatt sex med en kamerat av kjæresten din, så hadde det vært litt galt, men ok. Men en bror, det blir vanskelig. Dere får iallefall testet kjærligheten. Viss forholde deres overlever dette, så overlever det alt ;-)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #17 Skrevet 2. juni 2010 Nå syns jeg saken tar helt av. Trådstarter virker å være meget umoden. Er det virkelig verdt å dra frem gammel dritt hvis følelser for denne nye er så sterk? Hvem gagner det egentlig? Under normale omstendigheter er det ingen som bryr seg om fortiden, om man har evner til å se fremover. Å dvele ved noe som egnetlig aldri var noe er det mest idiotiske jeg har hørt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #18 Skrevet 2. juni 2010 Hadde det vist seg at jeg daten en dame min bror hadde feid over så hadde det vert takk og farvel der og da. Samme om en kompis hadde feid over henne. Helt uten evne til tilgivelse, uten empati, uten evne eller vilje til å legge ting bak seg ...
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #19 Skrevet 2. juni 2010 Helt uten evne til tilgivelse, uten empati, uten evne eller vilje til å legge ting bak seg ... Akkurat ja. Regner med at du har funnet den eneste rette, og som mest sannsynlig var jomfru når dere debuterte første gang.
waco Skrevet 2. juni 2010 #20 Skrevet 2. juni 2010 La meg spørre trådstarter, - etter at du har ligget med begge brødrene, er det visse fellestrekk du kjenner igjen? For eksempel kan du merke når du ligger med han ene at du "kjenner" igjen broren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå