Jensemann Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 I hvilken grad tar dere på dere å være fristende for partneren? Mitt spørsmål går på det med tenning. Som tydeligvis så mange her inne har problem med, eller har partner som sliter med det. Jeg som mann har full forståelse for at kvinner ikke vill finne meg tiltrekkende eller sexy hvis jeg har en diger mage, ikke steller meg eller passer på meg selv. Hvis man i tillegg ikke oppfører seg særlig bra, og kanskje er dårlig i senga så ligger man dårlig an. Sex er jo noe av det sterkeste som foregår mennesker imellom og en heftig natt vil rydde opp i mange småproblemer. I hvilken grad gjør dere noe for å tenne partner. Jeg for min del satser på variasjon, ta henne med til nye steder, romantikk, presanger, sexy undertøy som jeg kjøper samt passe på meg selv. Trene, renslighet….Kanskje en ny parfyme osv.. Jensemann
Gjest molte Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er nok litt sløv på dette området, har en mann som tenner uansett hva jeg går kledd i...
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Alt jeg trenger å gjøre er å vise litt hud, har jeg funnet ut. Han blir fullstendig på tuppa nå når det er sommer og jeg kan ha bare legger og lette sommerkjoler. Jeg vet at han kan strekke seg langt for å få meg til å like utseende hans, men jeg er fornøyd med ham som han er. Han spør ofte om det er noe han kan gjøre, når det kommer til barbering og skjeggvekst og slikt, men jeg vil ha ham akkurat så hårete som han er <3 Han kommer aldri med forslag til meg, av det må jeg vel slutte at han er fornøyd? Men jeg prøver jo å være velstelt og ren når vi er sammen. Sexy undertøy har jeg gitt opp, det blir så opplagt, men jeg har lagt merke til at hvis jeg har strømper og strømpeholder som del av et antrekk, så er han ganske ivrig på å få meg for meg selv så han kan få det av. Spontanitet er visst veldig viktig for ham, derfor prøver jeg å være velstelt hele tiden. Mest for min egen del, egentlig, siden det ikke virker som det betyr så mye for ham. Ellers ler vi og tuller mye sammen, det å kunne le sammen får ned barrierene, og jeg tror man tenner mer på hverandre når man er avslappet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 I hvilken grad gjør dere noe for å tenne partner? Er jente. Jeg tar vare på meg selv: trener, spiser sunt, er ren og velstelt. Dette gjør at jeg føler meg vel, jeg stråler selvtillit, og det øker lysten. Jeg gir samboeren oppmerksomhet: tar på meg sexy klær eller undertøy, sender hintende sms, flørter, begynner å kose, tar initiativ, sier rett ut at jeg vil ha ham. Stort sett ikke alt samtidig da! Ellers er det mye i hverdagen som påvirker lysten, men som ikke direkte går på tenning. Jeg liker å ta vare på samboeren min, gjøre ting som blir satt pris på. Små ting som å gi masse komplimenter, massere ham etter en lang arbeidsdag, vise hvor stor pris jeg setter på at han gjør noe for meg. Litt større ting som å overraske med middag og servering eller dra ut et sted og kose oss, eller stille opp som sjåfør når han er ute med kompisene. Jeg får like mye tilbake, og det holder interessen oppe, som igjen påvirker oss slik at vi har lyst på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Er mann og mener at det er begges ansvar å ta seg noenlunde bra ut for hverandre. Utseendemessig mener jeg at jeg gjør mye, er veltrent, forsøker å ha fresh hud og har klær hun liker at jeg har på meg. Hadde hun bare gjort noe av det samme for meg, sukk... Videre prøver jeg å variere bra i senga, finne på nye ting og holde spenningen ved like.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er kvinne, 27, normalt søt. Trener jevnlig, spiser normalt og sunt, normalvektig med former. Alltid ren, velstelt og nybarbert der det helst ikke skal være hår, sminker meg hver dag, går stort sett i en pen topp og skjørt i sommerhalvåret og normalt pent kledd ellers. Kjæresten min tenner ikke på meg uansett hva jeg gjør. Mistenker at eneste måten å få jevnlig sex på er å spørre om vi ikke kan få barn.. for det er han ivrig på, så å "lage baby" annenhver dag i noen måneder ville nok fungert..
Gjest MikeWaters Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Kjæresten min tenner ikke på meg uansett hva jeg gjør. Det var en ting jeg lurte på..............hva var det nå igjen..............ehh.........uhm...............jo, vil du virkelig leve slik?
Ethereal Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er kanskje litt sløv på klesfroten, i den forstand at jeg heller tar på meg en enkel shorts eller kosebukse, framfor den mest sexy kjolen jeg har, når jeg skal være med min kjære (kommer naturligvis an på hva vi skal, men snakker om en vanlig dag hvor vi er sammen). Men, jeg passer på hygienen, dusjer hver dag, bruker god parfyme som han liker, sminker meg litt osv. Trener også, drikker masse vann og tar vare på meg selv.
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Kan være litt slapp på trening og sånn men alt er so det skal og typen sier t.o.m at jeg fint kunen lagt på meg et par kilo fordi han synes jeg er litt slank - men spiser så sundt jeg kan. Men jeg kler meg fortsatt opp for han, har på meg undertøy som han liker, er renslig og holder alt av uønsket borte vekk. Har på meg parfymer osv som han liker Han gjør basicly the samme tilbake - vel, han trener en del fordi han liker det og det går me jobben hans. Liker sånn vi har det. Han vet hvordan jeg ser ut uten sminke og i grusome klær og han elsker meg fordet, men det betyr ikke at jeg skal slacke fordet. Han fortjener at jeg kler og ter meg bra og forventer det samme (slappe dager er seff lov)
page Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Tror kjæresten min er veldig lite kravstor på dette området. Han syns jeg er fin uansett, i slaskeklær, usminket, ikke-nydusja, og ikke-nybarbert... Forstå det den som kan! Det er heldigvis ikke så ofte dette skjer, men i perioder man har det veldig travelt kan det være at utseende kommer i andre rekke. Ellers dusjer jeg og sminker meg hverdag, barberer meg ofte, og er velstelt ellers. Jeg gjør det for kjæresten min, uansett om han bryr seg eller ikke. Det får meg til å føle meg mer sikker på meg selv, og jeg har det bedre. Litt kjipt å bruke mye tid på utseende for kjærestens skyld når han syns man er like fin ellers da, men kommer aldri til å slutte med det, har mye å si for selvfølelsen, og dermed også hvordan man oppfører seg... Tror jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Jeg føler jeg gjør alt. Trener, spiser sundt, sminker meg (han ser ikke forskjell), men ender ofte opp i jogge- eller pysjbukse hjemme da. Mannen min derimot, tar på seg parfyme en gang i måneden og har hakket under god hygiene. Blæh.
Gjest Anjelika Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 I hvilken grad gjør dere noe for å tenne partner? Er jente. Jeg tar vare på meg selv: trener, spiser sunt, er ren og velstelt. Dette gjør at jeg føler meg vel, jeg stråler selvtillit, og det øker lysten. Jeg gir samboeren oppmerksomhet: tar på meg sexy klær eller undertøy, sender hintende sms, flørter, begynner å kose, tar initiativ, sier rett ut at jeg vil ha ham. Stort sett ikke alt samtidig da! Ellers er det mye i hverdagen som påvirker lysten, men som ikke direkte går på tenning. Jeg liker å ta vare på samboeren min, gjøre ting som blir satt pris på. Små ting som å gi masse komplimenter, massere ham etter en lang arbeidsdag, vise hvor stor pris jeg setter på at han gjør noe for meg. Litt større ting som å overraske med middag og servering eller dra ut et sted og kose oss, eller stille opp som sjåfør når han er ute med kompisene. Jeg får like mye tilbake, og det holder interessen oppe, som igjen påvirker oss slik at vi har lyst på hverandre. Som om jeg skulle skrevet det selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå