Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..så jeg for første gang i dag (denne sesongen - så noen episoder forrige gang!), og mye tyder at det blir den siste! Altså, den 'kampen' der gir jeg ikke mye for altså! Når den ene kandidaten må trekke seg etter nesten-hjernerystelse to ganger, og ligger og hyperventilerer pga. brist (?) i ribbein - uten at noen av dem har vært i nærheten av å vinne - da blir det for dumt!! :o

Ja til melkespannkasting (var ikke det en gren forrige gang?) sier jeg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Litt sjokkerende at de ikke får hjelm til sånt, ja.

Skrevet

Enig der.

Synes den var ganske drøy den kampen der.

Fårstår godt reaksjonene til de som måtte se på.....

Da var de kampene i runde 1 bedre.

Men....hvorfor måtte de to som skulle møtes isoleres fra de andre?

Noen som vet?

Skrevet

Huff ja, syns det var helt forferdelig å se på den kampen der. trist måte å gå ut av farmen på. Men det må også være en trist å "vinne" kampen på denne måten. Dette med isoleringa ( at de to kjempene skal være i hver sin lille hytte et døgn før kampen) er kanskje en måte å psyke ut deltagerne på??

Skrevet

Nå er det visstnok klart at man skal bruke hjelm heretter i denne grenen. Synes personlig at hele grenen skulle ha vært bannlyst jeg....

Skrevet
Synes personlig at hele grenen skulle ha vært bannlyst jeg....

Jeg også!!!

Hørte av en venninne at han visst hadde fått konstatert både hjernerystelse og ribbeinsbrudd da han kom hjem... Er jo helt sykt!! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kunne i det minste ha fått utføre kampen på et mykere underlag.... De hadde mye mer underholdende tvekamper i forrige runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...