nomad Skrevet 1. juni 2010 #1 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei der ute! jeg har for tiden sett på en pysjdress fra USA, det står at man kan bestille dem i XS. s. M. L. ovs. jeg lurer derfor på om noen har noe erfaring fra denne siden eller generelt om de størrelsene. er de større i USA en her i Norge? hjemmesiden er http://www.jumpinjammerz.com/ takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 6. juni 2010 #2 Del Skrevet 6. juni 2010 Er det ikke bare til å bruke size chart som står på den siden da? Du kan jo måle opp hvilken str som passer deg der, målene er oppgitt i inches. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 6. juni 2010 #3 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg er amerikansk, har sett på siden. Generelt sett amerikanske størrelser er større, men jeg tror at størrelsene her er unisex. Du velger ut i fra høyden og vekten din. For eksempel en Medium skal passe en som er mellom 65-83 kg og fra 1,67 m til 1,80 m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomad Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg er amerikansk, har sett på siden. Generelt sett amerikanske størrelser er større, men jeg tror at størrelsene her er unisex. Du velger ut i fra høyden og vekten din. For eksempel en Medium skal passe en som er mellom 65-83 kg og fra 1,67 m til 1,80 m. Åja:) takk skal du ha! da tror jeg nok det blir small;) skjønte ingen ting av det måleskjema jeg altså tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå