Gå til innhold

Størrelseguide USA

nomad

Anbefalte innlegg

Hei der ute! jeg har for tiden sett på en pysjdress fra USA, det står at man kan bestille dem i XS. s. M. L. ovs. jeg lurer derfor på om noen har noe erfaring fra denne siden eller generelt om de størrelsene. er de større i USA en her i Norge? hjemmesiden er http://www.jumpinjammerz.com/

takk skal dere ha!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bare til å bruke size chart som står på den siden da? Du kan jo måle opp hvilken str som passer deg der, målene er oppgitt i inches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er amerikansk, har sett på siden. Generelt sett amerikanske størrelser er større, men jeg tror at størrelsene her er unisex. Du velger ut i fra høyden og vekten din. For eksempel en Medium skal passe en som er mellom 65-83 kg og fra 1,67 m til 1,80 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er amerikansk, har sett på siden. Generelt sett amerikanske størrelser er større, men jeg tror at størrelsene her er unisex. Du velger ut i fra høyden og vekten din. For eksempel en Medium skal passe en som er mellom 65-83 kg og fra 1,67 m til 1,80 m.

Åja:) takk skal du ha! da tror jeg nok det blir small;) skjønte ingen ting av det måleskjema jeg altså:)

tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...