Miracl3 Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 Noen som har vært her ? hvordan likte dere det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg skal dit med jobben om et par uker. Kan komme med en oppdatering etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kjenner han som eier og driver stedet, så jeg bringer gjerne tilbakemeldinger videre.....! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. oktober 2003 #5 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra Holmsbu. Det var veldig fint der, rommene var litt små, men fine. Maten var helt fantastisk! Både frokost, lunch og spesielt middagen vi fikk var utrolig bra. Damene i resepsjonen på spa'en var litt sure, og det gir et dårlig inntrykk. :cry: Ellers var vannet i boblebadene og bassenget for kaldt. Men det var fint der. Av behandlinger valgte jeg saltskrubb og klassisk massasje og begge timene var veldig bra. Området rundt hotellet og selve hotellet er kjempefint og jeg vil nok anbefale en tur dit! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 Var der i helgen, KJEMPEfornøyd! Beste spa'et hittil! Gode behandlinger, nydelig mat, fine, splitter nye rom, flott og ganske innholdsrik badeavdeling... Kaldt vann i boblebadene var det hvertfall ikke synes jeg da, godt og varmt både ute og inne. Svømmebassenget var helt normal bassengtemperatur, føles selvfølgelig litt kaldt hvis du kommer rett fra badstu eller boblebad. NYDELIG beliggenhet og havutsikt fra både rom, restaurant og badeavdeling. Topp karakter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå