Gå til innhold

tips til fine feriesentere i danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er flere familier som reiser sammen til danmark. Vi ønsker å ha hver vår leilighet/hus, men at vi kan være sammen om kvelden etter at ungene har lagt seg (og at det da ikke er langt fra der vi sitter sammen og til ungenes soverom)

Finnes det noe slikt konsept i forbindelse med feriesenter i Danmark?

Jeg har kikka mye rundt på nettet, men kunne godt tenkt meg noe anbefalninger :)

Johanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo utrolig mange feriesentre i Danmark, dere må vel bare spesifisere at dere vil leie bolig like i nærheten av hverandre. (sikkert ringe og ikke bestille på nett) Danparks Søhøjlandet er et fint sted. Synd Rønbjerg gikk konkurs...vet ikke om det er oppe og går igjem. Ellers fins det flotte campingplasser med fine hytter. Det spørs hvor stor familien er, men er jo ypperlig for 2 voksne og 2 barn i alle fall. TOP-camp har mange flotte plasser (kan anbefale Bogense strand camping på Fyn bl.a.) SÅ har du det nye Lalandia i Billund. Ferisentre er ofte temmelig dyre om sommeren. Vi har flere ganger vært på campingplasser ikke minst da det som regel er mye å gjøre for ungene der. Kan og anbefale Kommandørgården camping på Rømø. Her er et lite lekeland som beboere på plassen har gratis tilgang til under oppholdet. Rømø er er flott plass, og fint til en kort handletur til Tyskland. Har vært mange fler plasser med det er nesten for mye å ramse opp her.

Skrevet

Nå aner ikke jeg hva du er ute etter, men Skagen er en sjarmerende liten by med en deilig strand..

http://www.skagenguide.dk/gb/start.html

http://www.skagenferie.dk/

Takk for linker

Det vi først og fremst er ute etter er et sted hvor alle familiene 4-5 familier kan bo i hver sin hytte/hus/leilighet, ha eget bad, kjøkkenkrok og kunne være litt for seg selv. Men etter barnas leggetid ønsker selvfølgelig vi voksne være sammen og være sosiale uten barn.

Jeg leter etter et sted hvor hyttene/hus/leilighetene er så tette at vi kunne ha sitti sammen om kvelden ved den ene hytta uten å føle at ungene er langt unna.

Det er selvfølgelig også fint om det er aktiviteter til barn under 6 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...