Gjest green tea Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Vet du om en god kalori teller. Jeg har tenkt til å sykle en gang i uken for å øke rumpe muskulaturen og jeg er ikke noe intrisert i å smelte vekk rumpa. Også har jeg tenkt til å gå tur var dag der det er opp over baker det er for å myke opp musklene
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Det er nok ikke noen fare for at rumpa di smelter. Tror ikke du skal begynne med noe kaloritelling, hvorfor går du ikke til legen slik du har blitt oppfordret til mange ganger her inne? Da kan du også få hjelp til å sette opp en kostholdsplan. Ellers er det fint å sykle og gå turer.
Gjest green tea Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Det er nok ikke noen fare for at rumpa di smelter. Tror ikke du skal begynne med noe kaloritelling, hvorfor går du ikke til legen slik du har blitt oppfordret til mange ganger her inne? Da kan du også få hjelp til å sette opp en kostholdsplan. Ellers er det fint å sykle og gå turer. legen har ofte like mie kunskap om kosthold som en vanlig person med intreser for kosthold.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 legen har ofte like mie kunskap om kosthold som en vanlig person med intreser for kosthold. Du trenger nok å snakke med en profesjonell i stedet for å spørre om alt du lurer om vedr kroppen din på et nettsted. Hvis du tror rumpa kan smelte tror jeg det er best å ta en tur til legen.
Gjest green tea Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Du trenger nok å snakke med en profesjonell i stedet for å spørre om alt du lurer om vedr kroppen din på et nettsted. Hvis du tror rumpa kan smelte tror jeg det er best å ta en tur til legen. nei jeg tror ikke rumpa kan smelte det er bar sete truk på at jeg ikke vil at den skal bli mindre
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 nei jeg tror ikke rumpa kan smelte det er bar sete truk på at jeg ikke vil at den skal bli mindre Den sjønte jeg ikke, men gå til legen uansett. Du bekymrer deg tydeligvis veldig mye for kroppen din. Det hadde sikkert vært godt for deg å slippe å tenke så mye på det. Skriv en liste over alle plagene dine og bestill time.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Anonym over meg her: Tyder det til at "nei jeg tror ikke rumpa kan smelte det er bar sete truk på at jeg ikke vil at den skal bli mindre" = "Nei, jeg tror ikke rumpa kan smelte, det er bare et uttrykk for at jeg ikke vil at den skal bli mindre". Til green tea: Du trenger ikke telle kalorier om du bare skal sykle én gang i uken. Dersom du trener så hardt/lenge/mye at du går med et avgjørende kcal-underskudd, så sier kroppen i fra om det, ved at du blir mer sulten. Med mindre du begynner å trene hardt (type 1,5-2 timer med god intensitet) flere ganger i uken (minst tre), så skal det mye til for at du merker store forandringer i form av mindre rumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå