Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg skal i bryllup senere i sommer og har for en gangs skyld lyst til å sminke meg litt mer enn vanlig. Jeg har helt ok hud, uten mye urenheter. Til daglig bruker jeg kun mascara og litt øyenskygge. Hva er et must for meg å kjøpe for å se litt freshere ut?
Lilandry Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Siden det er sommer så er det best å holde det naturlig. Hva med en dagkrem med farge? Gir en frisk glød og jevner litt ut. Blir du litt blank, eller ønsker å holde det matt, kan du stryke ett lett strøk med løspudder over der. Avslutt med litt solpudder på kinnbena, pannen, nesa og haka (der solen\ lyset naturlig treffer). Siden du ikke bruker så mye sminke til vanlig ville jeg ikke kjørt på med alt for mye, dette holder! På leppene kan du godt ha en gloss med litt naturlig rosa farge. Napp/ rydd bryna litt, slik at blikket åpner seg!
Frua Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg synes blush er et must for å være fresh! Jeg liker best de som er litt ferskenrosa i fargen. Hvis du rekker å handle på nett så er NARS orgasm blushen en som passer alle. Hvis du bor i nærheten av en Make up store butikk så finnes det en som heter "lust" der som passer fint til fest og sommer. Begge har skimmer i seg uten å gi diskokuleeffekt.
malinpe Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Når det er sommer er det ikke lurt å velge for tung sminke, så kanskje en dagkrem med farge eller mineralpudder kan være det beste. Ellers kan du jo ha litt blush eller solpudder på. Siden det er et sommerbryllup, er det strengt tatt ikke nødvendig med så mye sminke.
gohege Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 har du ujevn hud eller urenheter, kan du bruke en foundation som dekker svakt, gjerne en flytende mineralfoundation som seg veldig naturlig ut og lar huden puste. Du kan også bruke en concealer som dekker til mørke ringer og skygger under øynene og andre ujevnheter. en lett og fresh øyenskygge er alltid et must til sommeren. som en siste touch kan du bruke litt solpudder på kinnbenene, litt i pannen, på haken og litt på nesen for å få litt mer glød i huden. istedet for solpudder, kan du bruke en rouge. den legger du enten på kinnbena eller på eplekinnene som du får når du smiler. lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå