Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

den 17.06 går mitt abb. ut på min mobil og hvis jeg bestemmer meg for å skifte abb. før den tid så må jeg betale et gebyr på 310kr. Nå har det seg sånn at jeg har funnet en kjempefin mobil og den står nå til bare 1 kr med et ganske så kurant abb. Men jeg lurer på hvordan fungerer det hvis jeg kjøper denne mobilen, fra en helt annen operatør, hvordan blir det da med det gebyret som jeg må betale min eksisterende operatør, blir det lagt til evt neste tlf regning jeg får fra dem, eller får jeg en egen regning på det? ELLER må jeg betale det når jeg kjøper telefonen?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan vel bare kjøpe mobilen og ha to abonnementer frem til den 17.06, da du kan si opp det gamle? Men da vil du jo få nytt nummer da. Det er jo ikke lenge til den 17.06, så da kan du jo kanskje vente hvis det ikke er et tidsbegrenset tilbud som går ut før du kan bytte uten brytningsavgift.

Endret av Iah
Skrevet

kjøper jeg ny tlf med nytt abb + nytt nr må jeg betale 200kr.. noe som egentlig ikke er så ille ;) MEN det er så lenge å vente til 17 juni, hehe ja jeg er litt barnslig men jeg har så lyst på akkurat den mobilen, så den til en kr et annet sted også, men det ble plutselig forandret etter en dag.... så da var det sikkert en feil ;)

Skrevet

Du kan vel bare kjøpe mobilen og ha to abonnementer frem til den 17.06, da du kan si opp det gamle? Men da vil du jo få nytt nummer da. Det er jo ikke lenge til den 17.06, så da kan du jo kanskje vente hvis det ikke er et tidsbegrenset tilbud som går ut før du kan bytte uten brytningsavgift.

ehh joda, da bestilte jeg meg en ny tlf til en kr med nytt abb og nr.....GLEDER MEG!! :):):D

Skrevet

Tusen takk!!!

hilsen en barnslig sjel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...