Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hallo dere! Sitter her og bekymrer meg for tilbakemelding på bachelor'n som kommer snart.. Noen som har fått svar? Lurer på om det er vanskelig å få topp/god karakter, og om det skal mye til for å stryke/havne på E, om noen vet? Foreleseren vår sa at det var sjeldent noen strøk på bacheloroppgaven, og det er jo positivt, men ville ikke blitt så glad for en E heller! Vi har jo fått veiledning, så jeg vet jo at jeg har gjort noe rett, eller at jeg ihvertfall var på riktig spor underveis.. men vi får se!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hos oss virker det som veldig mange fikk en C, og jeg har ikke hørt om noen som strøk. Det virker svært vanskelig å få en A, jeg har ikke hørt om noen som har fått det. Har faktisk ikke hørt om noen B'er heller, enda jeg har snakket med noen av de som er kjent som de flinkeste i klassen. Nå har ikke resultatene blitt lagt ut offentlig enda, så dette blir jo bare synsing foreløpig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Hos oss virker det som veldig mange fikk en C, og jeg har ikke hørt om noen som strøk. Det virker svært vanskelig å få en A, jeg har ikke hørt om noen som har fått det. Har faktisk ikke hørt om noen B'er heller, enda jeg har snakket med noen av de som er kjent som de flinkeste i klassen. Nå har ikke resultatene blitt lagt ut offentlig enda, så dette blir jo bare synsing foreløpig. Blir alle resultatene synlig for alle? (altså via kandidatnr, og ikke navn). Hvor ser man dette?
andemor Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Tror det skal være ganske vanskelig å stryke på en slik oppgave hvis du har vært flink til å bruke veilederen din, og denne ikke er totalt ubrukelig. Veilederen skal jo helst kjenne til kriteriene for oppgaven, og hjelpe deg med å holde deg på sporet av denne. Vi hadde heldigvis bestått/ikke bestått i min tid. :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hvordan ser man hva andre i klassen har fått på oppgaven?
bttb Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Hvordan ser man hva andre i klassen har fått på oppgaven? På NTNU kommer det i alle fall opp statistikk for emnet i studweb. Der får man vite hvor mange som strøk, og hvor mange som fikk hvilken karakter. (Vet ikke om dette gjelder bacheloroppgaver og masteroppgaver da, men ville tro det?)
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 På NTNU kommer det i alle fall opp statistikk for emnet i studweb. Der får man vite hvor mange som strøk, og hvor mange som fikk hvilken karakter. (Vet ikke om dette gjelder bacheloroppgaver og masteroppgaver da, men ville tro det?) Jeg har gått på ei høgskole, og finner ikke noe sånt der.. Bruker "It's Learning" der, noen som vet om det er mulig å finne snitt/klassekarakterer i dette systemet også eller?
Glynis Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har gått på ei høgskole, og finner ikke noe sånt der.. Bruker "It's Learning" der, noen som vet om det er mulig å finne snitt/klassekarakterer i dette systemet også eller? https://www.studweb.no/as/WebObjects/studentweb2 - også høgskoler. Det er ikke i samme kategori som It's learning. UiO bruker f.eks. Fronter og UiB Studentportalen, men det er i Studentweb man melder seg opp til eksamen og sjekker karakterer.
LillePetrine Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Har det blitt vedtatt normalfordeling i ditt fag? I så fall er det en gitt prosentandel osm skal ha A, B, C, D osv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 https://www.studweb.no/as/WebObjects/studentweb2 - også høgskoler. Det er ikke i samme kategori som It's learning. UiO bruker f.eks. Fronter og UiB Studentportalen, men det er i Studentweb man melder seg opp til eksamen og sjekker karakterer. Nei, ikke hos oss, vi bruker "Arena" for å sjekke karakterer o.l
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Har det blitt vedtatt normalfordeling i ditt fag? I så fall er det en gitt prosentandel osm skal ha A, B, C, D osv. Nei, det er IKKE sånn det fungerer, selv om mange tror det!
Gjest Coarvi Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Har det blitt vedtatt normalfordeling i ditt fag? I så fall er det en gitt prosentandel osm skal ha A, B, C, D osv. Det er ikke mange dagene siden flere prøvde å forklare at NEI, sånn er det ikke selv om det er vedtatt normalfordeling.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Noen som har fått resultatene? Grugleder meg her.. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå