Gå til innhold

Krem til å reparere, roe ned, lindre, pleie hud etter syrepeeling, solskader etc

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noe jeg kan bruke når huden virkelig er i krise, som etter syrepeeling. Har essential balm fra Decleor, men synes ikke denne er bra nok. Ser at Hilde Christina anbefaler critical care complex fra MD, men den er så dyr! Hva med denne?Kan den være et alternativ? Har prøvd å lese ingredienslista, men greier ikke se om den inneholder noe skummelt som mineralolje.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som har mye imot å smøre kortison i ansiktet (mange reagerer negativt på det), så jeg ville nok sett på noe annet..

Hva med REN mayday balm?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar du tar syrepeelingen i salong? hvilken produkter har salongen?

om de har f.eks babor, så ville jeg etter behandlingen, tatt en "roe ned huden" behandling..

babor sine ampuller: Express Reliefe virker umiddelbart hemmende på irritasjoner, og er veldig bra etter f.eks fruktsyre..

babor sin Milcton Clay mask er også veldig fin. Det er en melkebasert maske (inneholder Kaolin (porselenjord) og Melkepulver, og virker både fuktighetsgivende og beroligende..

men express relief ampullen er det aller beste på irritert hud!

Calming sensitive - babor er veldig fin til sensitiv hud, eller til irritert hud. og det er jo sensitiv og irritert huden er etter en slik behandling.

jeg vil anbefale deg å snakke med en hudpleier som kan "skreddersy" behandling til deg for å roe ned huden, og finne passende produkter..

MvH Hudpleier

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Aloe vera. Det bruker de til og med på brannskadeavdelingen på Haukeland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...