Nala Skrevet 31. mai 2010 #1 Del Skrevet 31. mai 2010 Vet du om Karlstad og Stockholm lenestoler fra IKEA er god å sitte i? Tenker på stoffvarianten av Karlstad-stolen. Her er Karlstad-stolen Her er Stockholm-stolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Del Skrevet 31. mai 2010 De er begge superdeilige, karlstad er forøvrig best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Del Skrevet 31. mai 2010 ok, det var en annen stockholm jeg hadde prød. Vet ikke med den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk for tilbakemelding Er det den Karlstad-stolen jeg viser til du har prøvd? Finnes jo flere. Andre som har erfaringer med disse stilene? Vil gjerne høre, siden det ikke lar seg gjøre å teste stolene før jeg eventuelt bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. juni 2010 #5 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har prøvesittet Stockholm-stolen, og såvidt jeg husker så syntes jeg at den var mindre behagelig å sitte i. Ryggen var litt rar. Det er lenge siden jeg prøvesittet den, så kan hende at den er bedre nå. Har ikke prøvesittet Karlsatd-stolen, men har prøvd Karlstad-sofa. Synes den var litt dyp og litt for myk, men ikke veldig ille. Komfortmessig likte jeg best Karlstad, men utseendemessig foretrekker jeg Stockholm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #6 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg vurderer å kjøpe Stockholm. Anonym poster: ad467e4ed4f5e9fcb06c7ac4a547a048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå