Gjest green tea Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har fot i meg under 300 kalorier i dag. Og jeg føler meg ikke sulten det skremmer meg.
Antlers Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Helt normalt å ha mindre matlyst nå som det er sommer og varmt ute.
Fluffe Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Hadde det ikke vært for at typen min tvang i meg mat(hadde 0 matlyst) og at det var kaldt på jobben hadde jeg ikke spist så mye jeg heller.. Men husk å drikk MASSE vann
Tabris Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes 300 kalorier på èn dag er urovekkende lite, og bør ikke forklares bort med at det er varmt. Spesielt ikke når TS, såvidt jeg har forstått, har hatt problemer med dette en stund. TS: Du har skrevet mange innlegg og tråder om ting ved din helse som uroer deg, samt nevnt et par ganger dette med at du ikke har matlyst og spiser lite. Du bør komme deg til lege.
Antlers Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes 300 kalorier på èn dag er urovekkende lite, og bør ikke forklares bort med at det er varmt. Spesielt ikke når TS, såvidt jeg har forstått, har hatt problemer med dette en stund. TS: Du har skrevet mange innlegg og tråder om ting ved din helse som uroer deg, samt nevnt et par ganger dette med at du ikke har matlyst og spiser lite. Du bør komme deg til lege. Det er urovekkende lite over lang tid, men null problem om det er snakk om en dag her og en dag der. Svaret mitt var også basert på et bilde green tea postet av seg selv for ikke så lenge siden, hvor hun absolutt ikke ser undervektig ut Er forøvrig 100% enig med deg om at lege er en god idè.
Gjest smurfen Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 300 kcal tilsvarer 3 bananer eller 2 grove skiver med ost og et glass juice det er veldig lite for en hel dag. I en Ola matpakke fra 7/11 er det 550 kcal.. det er 3 grove skiver med godt pålegg.
Gjest Micka Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Åh, du må spise mer. Men jeg har også blitt mat-lei. Vet ikke hvorfor. Jeg skal prøve drikke-joghurt for å få i meg nok kalorier.
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Må si meg enig med innlegg over, har lest endel av dine innlegg TS og du bør etterhvert komme deg til en lege, du er bekymret for egen helse og det er mye du lurer på og en lege vil kunne hjelpe deg godt på vei!
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor går du ikke til lege, green tea? Du lurer på så mye som vi umulig kan gi deg et sikkert svar på; det er jo godt mulig at du bare blir enda mer forvirret av det. Det er mange som har bedt deg gå til lege, og det bør du gjøre snarest mulig så du slipper bekymre deg.
Gjest Pet Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor går du ikke til lege, green tea? Du lurer på så mye som vi umulig kan gi deg et sikkert svar på; det er jo godt mulig at du bare blir enda mer forvirret av det. Det er mange som har bedt deg gå til lege, og det bør du gjøre snarest mulig så du slipper bekymre deg.
twilight01 Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Du greentea, du må nok spise mer om du ikke vil "smelte bort" rumpa di. På denne måten får du iallfall aldri ciara/j.lo rumpe/kropp (og dancemovs'a kan du også glemme med så stort kcal underskudd...da har du ingen energi til det.) Om du virkelig er seriøs med alt dette, så støtter jeg fult og helt forslag om at du burde oppsøke lege (psykolog!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Det er urovekkende lite over lang tid, men null problem om det er snakk om en dag her og en dag der. Svaret mitt var også basert på et bilde green tea postet av seg selv for ikke så lenge siden, hvor hun absolutt ikke ser undervektig ut Er forøvrig 100% enig med deg om at lege er en god idè. Ærlig talt. Folk skal ikke sulte seg uansett hva de veier. 300 kalorier alt for lite uansett vekt. Ja, gå til lege, green tea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå