Gå til innhold

Grotid på piercing

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

For 11 dager siden fikk jeg satt en madonnapiercing (beautyspot), men ikveld datt den ut *sukk* Etter litt strev fikk jeg den inn igjen, men begynte å blø litt, og hovnet opp (hevelsen var gått helt bort for noen dager siden).

Andre som har opplevd dette, og vet hvor lenge det vil være hovent? Må jeg regne med en ny uke med hoven leppe?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du renser den og lar den være i fred, så går det vel bra.

Bør ikke være så hoven lenge vil jeg tro, men du får bare la den være i fred, så burde det gå over snart.

Har du vært hoven i en uke?

Jeg har min 3 piercing i leppa og var hoven i to dager da jeg tok den første..

Anyways, håper det går over snart :)

Skrevet

Takk for svar, Minttu!

Jepp, denne gang var jeg hoven i nærmere en uke, men tidligere når jeg har piercet underleppen var jeg omtrent ikke hoven. Men kan ha noe med det å gjøre at jeg ikke tenkte meg om og spiste ananas tre dager etter den ble satt, da.... var vel egentlig da jeg virkelig hovnet opp, om jeg tenker meg om :klaske:

Da lar jeg være å dra innom studioet imorgen... og ser hvordan det går! :Nikke:

Skrevet

Det er høyst individuelt hvor lenge man er hoven etter man har tatt piercing. Tungen min var hoven i en uke, navlen min var ikke hoven i det hele tatt, mens tragusen verket i over et halvt år..

Tror ikke det kommer til å være hovent like lenge nå som den bare har ramlet ut, men det kan skje.

Rens med saltvannsløsning, så går det nok fint. :)

Skrevet

Jepp, denne gang er det saltvannsløsning og listerin det går i :jepp:

Skrevet

Jepp, denne gang er det saltvannsløsning og listerin det går i :jepp:

:tommelsmil:

Skrevet

Det at den hovnet opp igjen er vel fordi groperioden ikke var helt ferdig da den datt ut og du ble nødt til å 'fikle' med den. Det er også forskjellig tid på forskjellige steder og mennesker reagerer forskjellig.

Når jeg tok den i tunga hovnet jeg ikke opp i det hele tatt, var helt fin etter en time og hatt null problemer - tok i brystvortene og de tokk jeg ut TO ÅR senere fordi de fortsatt ikke sluttet å værke og hovne opp.. Har aldri hatt i leppa så vet ikke akkurat hva som er normal grotid, men om den begynte å blø igjen så regner jeg med at du må legge til et par uker på grotiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...