Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Alle "vet" jo at forelskelsen går automatisk over etterhvert, men hvor lenge er man egentlig forelsket før dette skjer? de første månedene? det første året? de første 5 årene? Hvordan var dette for dere? Har vært sammen med kjæresten min i seks mnd., og tror forelskelsen gikk over relativt fort (3-4 mnd) men nå elsker jeg han, jo. Har på følelsen av at enkelte kan fremstå som forelsket omtrent hele livet. Er det virkelig mulig?
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er i alle fall fremdeles hodestupsk forelsket i kjæresten min, og det ser ikke ut til å skulle gå over med det første. Vi er jo ikke noe gammelt ektepar, men jeg har aldri vært så forelska før :rødme:
leirbål Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Det er veldig individuelt. For noen går det fort over, hos andre varer det lenger. De fleste blir forelsket igjen i perioder hvis forholdet er bra, selv om det vanligvis ikke er like overveldende som første gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå