Gå til innhold

Støttestrømper når man har vann i beina..

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg ble anbefalt av jordmor og andre å bruke støttestrømper fordi at jeg har fått noe vann i beina, så lurer jeg på om man kan bruke dem på natta når man sover eller om man kun skal ha de på på dagtid?

Noen som har erfaringer å komme med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de eldre jeg kjenner som bruker støttestrømper, har de bare på om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sov med mine på natten, men da hendte det at jeg utelot disse dagen etter eller en stund utover morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Når jeg våknet gikk jeg rett i dusjen, og tok så på strømpene umiddelbart. For min del var bare en minste lille utsettelse nok til at føttene allerede var så hovne at jeg ikke fikk utbytte av dem. Burde droppet dusjen også, men var høygravid midt på sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok de på med en gang jeg sto opp, og av igjen utpå kvelden. Var godt med litt pause når jeg likevell kunne ha bena høyt. De var ganske stramme og ubehagelige i linningen så jeg har ikke greid å brukt dem på natta.

Hadde forresten en pute i fotenden på overmadrassen for å få opp bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke dem om natten også, men da bør det være strømper i gruppe en- de som komprimerer minst.

(Hudfargede nylon eller de hvite strømpene.)

Det hjelper også godt å ha bena opp om natten. Legg gjerne en dyne eller stor pute under overmadrassen, så ligger den i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å ligge med beina opp i flere uker men kombinert med en koselig bekkenløsning, svimmelhet når jeg ligger på rygg og heftig halsbrann funker det dårlig :ler:

Jeg har skaffet meg sånne såkalte "flystrømper" som er i kategori 1 så nå får vi se om de funker :jepp: Så langt ser det ut som de har litt effekt, men jeg ser at jeg fortsatt er hoven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge nå er vel ikke noe særlig nei! ;)

Jeg ble ikke helt bra, bare mindre hoven sånn at bena ikke ble bankende vonde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...