<CupCake> Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg skal t.o.m ikke være Anonym her pga jeg håper på veldig seriøse svar. Jag har aldri prøvd men typen har veldig lyst til å prøve (han har ikke gjort det før heller). Jeg vet ikke om jeg synes tanken er ekkel eller skummel- eller begge men den er uansett litt ubehagelig. Jeg har sagt nei når han har spurt, trodde i begynnelsen han bare ville prøve for å prøve men virker som om det er noe han virkelig har lyst til. Er det da retferdig at jeg lar han prøve selv om jeg veldig sterkt tviler på at jeg vil like det? - jeg mener, han blir med på det meste jeg vil og tar hensyn til mine ønsker og hva jeg liker selv om han liker noe bedre. Han er har ikke og vil aldr presse meg til noe jeg ikke vil heller så.. Er det liksom litt kjærste plikt og ihvertfall prøve? Og HVIS atte OM atte - noen som vet om en måte dette kan bli enklere for meg å 'deal with' - alt fra inne i hodet til selve tingen, er som sagt blank?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Er det liksom litt kjærste plikt og ihvertfall prøve? Nei, det er absolutt ikke noen plikt, ikke i nærheten engang. Du må sette dine egne grenser.
<CupCake> Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Nei, det er absolutt ikke noen plikt, ikke i nærheten engang. Du må sette dine egne grenser. Er jo mine grenser, han ville aldri presset meg - men burde jeg prøve å endre mine grenser for han? som sagt - han er jo villig til å gjøre ting jeg vil - er det ikke litt retferdig?
sanmal Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Fint og deilig å prøve ut nye ting med din kjære :-) hvis du er trygg på ham så prøve:-) det er super deilig (forhåpentligvis for begge to) svarer det samme som i den andre linken : hvis jeg er avslappet og "heltent" er det super-deilig at han tar meg bak. Mye smøring og vibrator og jeg får en superkraftig sprute-orgasme , absolutt å anbefale , men du må være avslappet. Jeg likte det ikke i begynnelsen , men da var jeg usikker og veldig anspent :-) det er bare å prøve litt etter litt. Til dere som har prøvd bare en gang, prøv igjen, slapp av og dere kan få deres livs orgasme ;-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg mener ikke at du skal forandre dine grenser, men du kan jo trekke de litt - hvis du føler en liten spenning eller nysgjerrighet ved analsex. Du kan jo la han forsiktig prøve akkurat rundt åpningen, (innsmurt i masse olje) og se om du klarer å slappe av i muskelen... Så kan du kjenne på om det kommer spenningsfølelser eller negative følelser... Avtal på forhånd at det er KUN så langt du er villig til å gå første gangen... Kjører han på - er det over for alltid med mer forsøk... Du må vite at du kan stole på han i forkant... Kanskje du liker det?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Etter en grusom opplevelse (med min første kjæreste der han i doggystyle, uten forvarsel og uten oppvarming bestemte seg for å prøve analsex) var jeg livredd for å prøve igjen. Men så traff jeg samboeren min, som jeg følte en trygghet sammen med som aldri før. Ingen av oss hadde prøvd før. Brukte lang tid, masse glidemiddel, og det gikk veldig bra. Siden det var min første gang klarte jeg ikke helt å nyte det, jeg lå mer og tenkte: "dette føles rart, ikke vondt, ganske godt, men rart og uvant". Jo mer jeg ble vant til det og klarte å slappe av, jo bedre ble det, men når det begynte å bli ordentlig godt for meg klarte ikke samboeren å holde seg lenger, det var visst godt for ham også Jeg tøyde mine grenser den natten. Før hadde jeg nektet å prøve, men den gleden jeg følte ved å gi samboeren min den opplevelsen var sterkere enn min usikkerhet. Dessuten var jeg trygg på at dette ville gå bra, det var viktig for meg. Ikke gjør noe du ikke er klar for! Men hvis du ønsker å prøve, sørg for å bruke lang tid, masse glidemiddel, og å si ifra hvis det er ubehagelig. Gå på do først, og bruk kondom. Begynn forsiktig, det går lettere hvis du allerede er opphisset. Jeg angrer ikke et sekund, og jeg håper at du vil få en like god opplevelse dersom du ønsker dette selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå