Gjest Sofie Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Som emne sier: er dere sammen med den personen dere mener er penest i verden? Er personen en person du ville snudd deg etter på gata? Eller er du sammen med den snilleste og mest omtenksomme, men ikke fult så pene? Mannen min er nok ikke en jeg ville ha snudd meg etter, men ettersom jeg elsker han mer og mer, blir han penere. Og han ER virkelig verdens snilleste
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Siden jeg elsker han så høyt så er han verdens peneste og snilleste for MEG, og det er det som betyr noe!
wahaj Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Han er ikke den peneste i verden. Men jeg syns han er veldig kjekk Og jeg snudde meg etter han hver dag i et halvt år, før vi tilfeldigvis ble kjent over nettby, og fant ut at det var vi som hadde gått forbi hverandre Han hadde visst snudd seg etter meg og
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Ja, jeg synes han er den fineste mannen jeg har sett. Jeg syntes ikke det da jeg møtte ham, men jeg forelsket meg med en gang, så noe var det der. Han er ikke klassisk pen, og andre omtaler ham mer som "en søt gutt". Jeg kunne ikke funnet noe penere og snillere menneske.
Pingting Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Verdens peneste er han ikke, men jeg ville definitivt lagt merke til ham på gata Ærlig talt tror jeg ikke han er verdens snilleste heller, eller verdens morsomste eller verdens noesomhelst, men han er verdens fineste kombinasjon av gode egenskaper og fravær av dårlige. Og det gjør ham til verdens beste - for meg
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Nei, han er ikke den peneste, og jeg ville aldri lagt merke til han på gata. Men han er verdens snilleste og beste, og jeg syns jo han er nydelig nå. Han har jo egentlig veldig pene trekk og verdens flotteste øyne, og jeg kan fint ligge å beundre han. Men jada, det finnes penere menn. Heldigvis, tror ikke jeg hadde likt å ha verdens peneste kjæreste... Jeg er egentlig ikke så glad i superpene menn, det blir litt uinteressant for min del.
Gjest T-Goa Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 jeg ville definitivt snudd meg etter min på gata. det gjorde jeg også første gang jeg så han. jeg er griseheldig, på alle områder med min
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Ja, min mann er kjekk :rødme: Det er det flere som syns vet jeg, men han er miiiin!!
Gjest Mahareth Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Mannen min er kjekk nok og snill nok for meg!
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Tja... Singel med kjempesvær S. Men om jeg betrakter mine ekser så har vel ingen av dem vært pene. Jeg er jo ikke akuratt typen til å karre i alnd ei pen dame heller da. Siden alle sammen bedro meg så var de vel hellre ikke spesielt snille? Så nå har jeg meg, og bare meg. Så sånn sett er jeg sammen med verdens peneste og snille mann
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Tja... Singel med kjempesvær S. Men om jeg betrakter mine ekser så har vel ingen av dem vært pene. Jeg er jo ikke akuratt typen til å karre i alnd ei pen dame heller da. Siden alle sammen bedro meg så var de vel hellre ikke spesielt snille? Så nå har jeg meg, og bare meg. Så sånn sett er jeg sammen med verdens peneste og snille mann Kanskje de bedro deg fordi du er elendig i senga?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje de bedro deg fordi du er elendig i senga? Meget mulig. Ikke ryddet jeg noen gang heløler.Eller lagde mat. Eller skiftet bleier. Eller jobbet. Eller prøvde å finne på annet enn å se BigBrother. Strengt tatt aldri noe drama med meg. Rolig og avballansert... Nei herregud... Jeg forstår jo at kvinner kjeder seg til døde med meg. Bør nok bli slemmere ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 ja, ingen andre måler seg med ham for meg.
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Bør nok bli slemmere ja. Er det derfor du kaller deg Brutal Mann? Håper at det skal komme av seg selv?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Er det derfor du kaller deg Brutal Mann? Håper at det skal komme av seg selv? Nei. Å bli slemm krever bevisst satsning og vilje. Ingenting kommer av seg selv her i verden. Noen ting kommer ikke uansett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Rart å lese at så mangen skriver at de ikke ville snudd seg på gata etter kjæresten. Jeg synst min kjæreste er veldig kjekk, men ser jo at han ikke er verdens fineste. Det var først og fremst utstrålingen og det at han var så god å prate med som gjorde at jeg fallt for han. Han er også verdens snilleste og beste mann jeg kan tenke meg. Han har alltid hatt dame draget og vinner nok på personligheten sin og han trener masse fotball og var super fit når jeg traff han etter mye styrke, men han er ikke svær. Jeg har alltid fallt for litt høye gutter og han er den minste som jeg har vært sammen med og er 179. Han er samtdig kjempe flink med ungene mine og kommer til å bli en helt fantastisk pappa. Hva mer kan man ønske seg. Kan være så deilig man bare vil og ha en mindre bra personlighet. Man er ikke sammen med en preson bare fordi den har et pent ytre.
Anglofil Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 Min er både den peneste og mest snille og omtenksomme mannen jeg vet om. Mvh Yvonne
Babe901 Skrevet 31. mai 2010 #18 Skrevet 31. mai 2010 Jeg ville snudd meg etter min! Og vi siklet etter hverandre en stund før vi ble kjent. Han er det beste som har skjedd meg, og har gode kombinasjoner av mange gode egenskaper. Blandt annet så elsker jeg hvor snill, god og flink til å gi komplimenter han er Etter snart 2 år, og jeg elsker han bare mer og mer <3
<CupCake> Skrevet 31. mai 2010 #19 Skrevet 31. mai 2010 Jeg og typen gikk forbi hverandre den dagen vi møttes da vi var edru - begge snudde seg etter hverandre men vi var med vær vår vennegjeng og på vei til to forskjellige steder - møtes siden, heldigvis. Men det viser bare at vi begge ville gjort det. I mine øyne er typen den peneste i verden. Utseende messing så er han perfekt for meg. Han har verdens vakreste øyne, eneste som er kjipt er at han har penere vipper enn meg selv med sminke er hans bedre - faen. Kroppen hans er til å dø for og jeg klarer ikke helt fostå hva jeg har gjort for å fortjene han - fon han er i tillegg utrolig snill og går langt for å vise hvor mye han elsker meg <3
Gjest jo-onna Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Kjæresten min er verdens søteste, snilleste, deiligste og det er han fordi jeg synes det! Han har snille øyne, sexy blikk, en god sterk kropp og personligheten passer til min - trenger ikke ønske meg mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå