Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Er det vanlig å ha det? Godt? Er det fare for at man treffer et punkt der inne, slik at det setter igang "systemet"? Med det mener jeg at man må på do.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg syns det gjør vondt. Man burde være sikker på at man ikke må på do. Tror nok det kan komme noe hvis det er noe der. Har hatt det noen ganger med min mann, men det har ikke blitt noe vane akkurat. Det er nok bare en smakssak.
Konstantin Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Du må være veldig tålmodig, å varme masse opp først! Med fingrer osv. Personlig synes jeg det var helt forferdelig! Føltes som jeg måtte på do, bare at "den" gikk feil vei! Ikke særlig behagelig! Men igjen, vi var ikke så veldig tålmodige, jeg ville bare få det overstått!
Gjest Iah Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har aldri prøvd og har heller ingen ønsker om å prøve.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har prøvd en del ganger. Noen ganger er det godt andre ikke og det kommer helt an på stør på penisen til mannen. Jeg synst det er deilig med en finger bak der mens han slikker meg. Jeg slikker og bruker finger på han også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 TS her igjen. Grunnen til at jeg spør, er fordi kjæresten har hatt det i et tidligere forhold. Da jeg spurte hvordan det var, forklarte han det med at han synes det var veldig pirrende fordi det var spennende. Men i bunn og grunn ikke store forskjellen for mannen. Tenner igrunn på at han synes ting er pirrende fordi det er spennende.. Og er jo litt nyskjerrig av meg også Får meg til å tenke videre at hva andre ting man bør gjøre for å "piffe opp" sexlivet sitt? Det blir jo fort samme gamle greia. Og han er jo tydeligvis en erfaren mann, hvertfall sammenlignet med meg... Hva skal jeg gjøre for å opprettholde den pirrende følelsen hans?
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Vi har hatt det et par ganger, får ikke noe særlig ut av det, men er med fordi han har villet. Og når han tenner på noe, vil jeg jo gjerne stille meg til rådighet så han kan ha det bra. Det har ikke vært vondt eller ubehagelig, bare litt merkelig, og ikke noen høydare for min del... Og jeg hadde nok ikke vært like aksepterende hvis han ville ha det oftere, for jeg har det absolutt best på den vanlige måten Tror hverken det er veldig vanlig eller veldig uvanlig, men som med alt annet er det jo ikke noe som skal prøves hvis ikke begge to egentlig vil.
Lillefruen Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Kjæresten min vil gjerne gjøre det, men jeg er ikke så veldig keen på det. Synes det er veldig veldig ubehagelig, og får ikke noe nytelse ut av dette. De gangene vi har gjort det er det kun for kjærestens skyld. Men er ikke noe vi gjør stadig vekk, svææært sjeldent!
sanmal Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 hvis jeg er avslappet og "heltent" er det super-deilig at han tar meg bak, mye smøring og vibrator og jeg får en superkraftig sprute-orgasme , absolutt å anbefale , men du må være avslappet. Jeg likte det ikke i begynnelsen , men da var jeg usikker og veldig anspent :-) det er bare å prøve litt etter litt. Til dere som har prøvd bare en gang, prøv igjen og slapp av og dere kan få deres livs orgasme ;-)
sanmal Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 hvis jeg er avslappet og "heltent" er det super-deilig at han tar meg bak, mye smøring og vibrator og jeg får en superkraftig sprute-orgasme , absolutt å anbefale , men du må være avslappet. Jeg likte det ikke i begynnelsen , men da var jeg usikker og veldig anspent :-) det er bare å prøve litt etter litt. Til dere som har prøvd bare en gang, prøv igjen og slapp av og dere kan få deres livs orgasme ;-)
sanmal Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 hmmm var ikke meningen det skulle komme dobbelt opp :-)
Gutt87 Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes det er godt og både motta og gi. Først og fremst et skikkelig dobesøk! Oppvarming er alfa omega. Om man ikke har gjort det før starter man med en finger og en god dæsj glidemiddel, fortrinnsvis silikon siden det smører bedre og ikke tørker inn. Hold på med en finger til det eventuelle spenninger og sårhet i lukkemuskelen gir seg. Så kan man prøve en finger til og når man har fått lirket inn den tredje er man som regel klar for litt ekte vare. Det er ikke så vanskelig å gjøre dette rett slik at du får en god opplevelse av det hele. Om det begynner å bli vondt bør man ta det roligere til det gir seg. Vær obs på at silikonglidemiddel ødelegger latex kondomer. Om dere kun har latex kondomer tilgjengelig må dere bruke vannbasert glidemiddel istedefor Happy fucking!
Gjest Jeansgutt21 Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 hvis jeg er avslappet og "heltent" er det super-deilig at han tar meg bak, mye smøring og vibrator og jeg får en superkraftig sprute-orgasme , absolutt å anbefale , men du må være avslappet. Jeg likte det ikke i begynnelsen , men da var jeg usikker og veldig anspent :-) det er bare å prøve litt etter litt. Til dere som har prøvd bare en gang, prøv igjen og slapp av og dere kan få deres livs orgasme ;-) Meg og, analsex gir meg superheftige orgasmer, så jeg nesten mister bevistheten:)
Stinelin Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Siden det var så mange negative her får jeg som er positiv også svare! Synes det er helt topp, får noen herlige orgasmer når jeg bruker fingrene på klitten i tillegg. Men det kreves at man slapper av, smører masse og for meg er det veldig viktig at jeg stoler på mannen slik at jeg får styre showet. Tillit er et must. Etter en forsiktig start er det bare å gyve på, og fordelen er at han ikke bånner uansett hvor hardt han kjører på
FantasDick Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Analsex er vel like vanlig som uvanlig, vil jeg tro. Jeg har prøvd noen ganger, tidligere - samboeren min tenner ikke på analsex. Jeg synes ikke det er noe godt, men ikke vondt heller.. Bare rart og merkelig. Kunne nok ha gjort det innimellom for en partner som vil. Av tidligere partnere er det kun en som har vært veldig gira på analsex, og følte han "trengte" det oftere enn jeg kunne gi. De andre som har vært interessert har syntes at det er pirrende og noe de enten bare vil prøve, eller bruke det som "avveksling" en gang i blant.
Gjest Gift mann Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 hmmm var ikke meningen det skulle komme dobbelt opp :-) He he, det er jo det som er meningen noen ganger med analsex, at det skal bli dobbelt opp Jeg og min kone gjør det av og til, når vi er skikkelig tent og tar oss god tid så blir det veldig bra, hun liker ofte en finger der bak, når jeg er inne i henne forfra.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Jeg synes det bare er vondt og merkelig, føles som om man må på do hele tiden. Tanken kan gjøre meg kåt, men det holder med tanken.
sanmal Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 He he, det er jo det som er meningen noen ganger med analsex, at det skal bli dobbelt opp Jeg og min kone gjør det av og til, når vi er skikkelig tent og tar oss god tid så blir det veldig bra, hun liker ofte en finger der bak, når jeg er inne i henne forfra. Hehe , joda sånn sett kan det bare komme dobbelt opp men en finger er ikke nok , bedre med buttplugg :gjeiper: Jeg synes det bare er vondt og merkelig, føles som om man må på do hele tiden. Tanken kan gjøre meg kåt, men det holder med tanken. hvis jeg ligger og tenker at dette er litt vondt og rart når vi holder på , så blir det vondt og rart. men prøv å koble ut den tanken og kjenne hvor deilig det blir :-) men vibrator må til :-) Også kan det vere lurt å gå på do før
Vesla92 Skrevet 1. juni 2010 #19 Skrevet 1. juni 2010 analsex er utrolig godt om man er kåt nok og bruker glidemiddel!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Eksen min elsket det, og kom kraftig hver eneste gang, samtidig som hun brukte hånden sin på klitten. Jeg likte det veldig godt jeg også.. mmm... good times.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå