Gjest My Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Satt akkurat og så på TV, klokka var ca 2045, og reklamen med dama som kjører fram og tilbake på ferisristen kom på. Den avsluttes med "nå med orgasmegaranti". Jeg personlig syns den er litt komisk, men det slo meg at jeg kanskje ikke vil finne det like festlig når ungene mine blir gamle nok til å høre/stille spørsmål ved disse ordene. Tror ikke jeg vil være komfortabel med at seksåringen min spør "Mamma... Hva er orgasmegaranti???" da må man jo forklare veldig mye, hva sex er, hva orgasme er, og hvordan en butikk kan "selge" orgasmer. Det blir veldig mye å fordøye for en liten en. Jeg vil heller introdusere alle disse temaene litt etter litt, etterhvert som ungene blir klar for dem, og ikke bli tvunget til å ta alt på en gang av en butikk som selger vibrahorer. Jeg tror jeg ville foretrekke at TV reklamene unngikk å være så "frittalende".
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Satt akkurat og så på TV, klokka var ca 2045, og reklamen med dama som kjører fram og tilbake på ferisristen kom på. Jeg har ikke sett den reklamen, men hva er hun kjører på?
Gjest Invicta Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Heter det ikke ferist? En sånn rist av jernstenger som går over veien. Er for at sauene skal holde seg på en side, tror jeg.
FoxyFish Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Heter det ikke ferist? En sånn rist av jernstenger som går over veien. Er for at sauene skal holde seg på en side, tror jeg. Jo, det gjør det. Med tanke på reklamefilmen så er jeg enig i at det den siste biten kanskje blir litt "in your face", og at de sikkert kunne pakket det inn litt mer delikat.
litle_my Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 av en butikk som selger vibrahorer Unnskyld, jeg måtte bare, for dette var en fantastisk skriveleif!
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Jeg vil heller introdusere alle disse temaene litt etter litt, etterhvert som ungene blir klar for dem, og ikke bli tvunget til å ta alt på en gang av en butikk som selger vibrahorer. Beklager at vi blir flere som henger oss opp i små skrivefeil, men den der ble jo litt morsom. Og definitivt vanskelig å forklare ungene, ja Jeg er forøvrig enig i at det er alt for mye slik reklame, på nettaviser og over alt. Trenger ikke se hoppende vibratorer i billedkanten når jeg surfer på nettet. Og det bør gå langt over grensen for hva man behøver å informere ungene om. Noen grunnleggende ting er greit, men hvordan man får orgasme synes jeg ikke trenger være noe tema mellom mor og barn.
Gjest My (TS) Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Beklager at vi blir flere som henger oss opp i små skrivefeil, men den der ble jo litt morsom. Og definitivt vanskelig å forklare ungene, ja Jeg er forøvrig enig i at det er alt for mye slik reklame, på nettaviser og over alt. Trenger ikke se hoppende vibratorer i billedkanten når jeg surfer på nettet. Og det bør gå langt over grensen for hva man behøver å informere ungene om. Noen grunnleggende ting er greit, men hvordan man får orgasme synes jeg ikke trenger være noe tema mellom mor og barn. Oops! Ts her. Sånn går det når jeg skriver på iPoden isteden for vanlig tastatur! Da blir det mange, og morsommere feil. Beklager! Men jeg er veldig interessert i hva dere andre tenker om dette. (reklamen altså, ikke skriveleifene!)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har tenkt samme tanken, og synes det er litt småpinlig hver gang reklamen dukker opp. Jeg er vanligvis ikke prippen, men synes denne blir litt pinlig på en måte.. Det samme synes jeg om enkelt OB reklamer med vridde "kanaler" som skal skrus inn.. Litt "privatliv" kan vel vi damer ha, i forhold til menn og unger, om sånne intime ting..
Sølvdugg Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Noen som har lagt merke til tidspunktene reklamen sendes på? Jeg vet at ved sånne reklamer sørger de ofte for at den går såpass sent at små barn har lagt seg. Red: så nettopp at du hadde jo skrevet tidspunktet reklamen ble sendt på :gjeiper: Endret 31. mai 2010 av Sølvdugg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå