Gå til innhold

Hadde du gjort det?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis en vilt fremmed, men veldig pen og atraktiv person av motsatt kjønn (som tatt ut av et prinse/sseventyr)kom bort til deg og spurte om h*n kunne få ha sex med deg.

Hvordan hadde du reagert? Ville du gjort det?

Hva om h*n bare spurte om å få en klem?

2:

Samme spørsmål men nå er personen av samme kjønn. Hvordan hadde du reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ber de om sex, sier jeg til dem at de kan ryke og reise. Men jeg kan gjerne gi fra meg en klem eller to, hvis personen er edru vel å merke hehe.

Skrevet

Noe sex hadde det ikke blitt, uansett kjønn. En klem derimot hadde de nok fått:)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Enkelt og greit: Nei takk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis en vilt fremmed, men veldig pen og atraktiv person av motsatt kjønn (som tatt ut av et prinse/sseventyr)kom bort til deg og spurte om h*n kunne få ha sex med deg.

Hvordan hadde du reagert? Ville du gjort det?

Hva om h*n bare spurte om å få en klem?

Nei, han hadde ikke fått noen av delene. Jeg ville lurt på om han var riktig skrudd sammen. Om det var en av samme kjønn ville jeg i tillegg lurt fælt på hva slags signaler jeg sender ut.

Skrevet

Hvis noen fremmede hadde spurt meg om sex midt på gata så hadde jeg enten begynt å le, eller blitt blodig fornærmet. Hvis noen hadde spurt om en klem hadde jeg blitt paranoid og tenkt at de skulle kødde med meg på en eller annen måte.

• 3 uker senere...
Gjest Milka
Skrevet

Har du tenkt på hvor farlig det er? :pirat:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er bifil og kåt så jeg ville nok sagt ja i begge tilfeller. Men beskyttelse er selvsagt et must. ;)

Gjest Karenina
Skrevet

Jeg er bifil og kåt

Jeg også, men med fremmede. Nei usj! En klem skulle de nok fått :)

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg hadde avvist uavhengig av kjønn og uavhengig av hvordan personen ser ut. Jeg er ikke så desperat at jeg går til sengs med en jeg aldri har utvekslet et ord med.

Skrevet

Jeg hadde avvist uavhengig av kjønn og uavhengig av hvordan personen ser ut. Jeg er ikke så desperat at jeg går til sengs med en jeg aldri har utvekslet et ord med.

Exactly :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde han hatt "det blikket" som får meg kåt hadde jeg muligens sagt ja, men med beskyttelse selvfølgelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...