Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hvis en vilt fremmed, men veldig pen og atraktiv person av motsatt kjønn (som tatt ut av et prinse/sseventyr)kom bort til deg og spurte om h*n kunne få ha sex med deg. Hvordan hadde du reagert? Ville du gjort det? Hva om h*n bare spurte om å få en klem? 2: Samme spørsmål men nå er personen av samme kjønn. Hvordan hadde du reagert?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Ber de om sex, sier jeg til dem at de kan ryke og reise. Men jeg kan gjerne gi fra meg en klem eller to, hvis personen er edru vel å merke hehe.
HelenaR Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Noe sex hadde det ikke blitt, uansett kjønn. En klem derimot hadde de nok fått:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Hvis en vilt fremmed, men veldig pen og atraktiv person av motsatt kjønn (som tatt ut av et prinse/sseventyr)kom bort til deg og spurte om h*n kunne få ha sex med deg. Hvordan hadde du reagert? Ville du gjort det? Hva om h*n bare spurte om å få en klem? Nei, han hadde ikke fått noen av delene. Jeg ville lurt på om han var riktig skrudd sammen. Om det var en av samme kjønn ville jeg i tillegg lurt fælt på hva slags signaler jeg sender ut.
Gjest Cho Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Hvis noen fremmede hadde spurt meg om sex midt på gata så hadde jeg enten begynt å le, eller blitt blodig fornærmet. Hvis noen hadde spurt om en klem hadde jeg blitt paranoid og tenkt at de skulle kødde med meg på en eller annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er bifil og kåt så jeg ville nok sagt ja i begge tilfeller. Men beskyttelse er selvsagt et must.
Gjest Karenina Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er bifil og kåt Jeg også, men med fremmede. Nei usj! En klem skulle de nok fått
Gjest fireflies Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde avvist uavhengig av kjønn og uavhengig av hvordan personen ser ut. Jeg er ikke så desperat at jeg går til sengs med en jeg aldri har utvekslet et ord med.
sophiaM Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde avvist uavhengig av kjønn og uavhengig av hvordan personen ser ut. Jeg er ikke så desperat at jeg går til sengs med en jeg aldri har utvekslet et ord med. Exactly
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Hadde han hatt "det blikket" som får meg kåt hadde jeg muligens sagt ja, men med beskyttelse selvfølgelig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå