Azure Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg skal på en reise i sommer og lurte litt på å få en tatovering i Kuala Lumpur før vi reiste hjem. Noen som har erfaringer fra å få tatoveringer på reiser? Evt i KL?
rosaprosa Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg og min samboer tok tatovering i Tyrkia for et par år siden.. Betalte halve beløpet på forskudd og greier. Det var litt ekkelt, hadde nok ikke gjort det igjen. Men vi fikk tattoveringer som ble veldig bra. Vil egentlig ikke anbefale noen å ta tattovering i utlandet, man kan jo ikke vite om de er noe flinke. Det bør du ihvertfall sjekke nøye først. Ingen vil ha en skikkelig dårlig tattovering! Vi holdt på å ta tattovering sist vi var i hellas også, for da møtte vi på en nordmann som bodde der, og han anbefalte oss et tattoveringsstudio, som var flinke, som hadde tattovert hele ryggen hans og det var dritbra! Men han hadde ikke tid før vi reiste desverre.. Har ikke vært i Kuala Lumpur men har ihvertfall tattovert meg i utlandet...
Gjest Blå Fisk Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har tatovert med i utlandet. Bestemte meg etter å ha sett arbeidet hans, og hvordan han oppbevarte utstyret etc. Er tatovøren seriøs så får du se det først. Jeg tok tatoveringen nest siste kvelden jeg var der. Da risikerte jeg lite i forhold til å få saltvann på den (du må ikke bade etterpå, noe som er kjipt om du tar den tidlig i ferieoppholdet).
Azure Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2010 Tenkte isåfall og ta den rett før vi reiser hjem:) Søkte bare på nettet og fant dette stedet. Men jeg har jo ingen greie på tatoveringer og hva man bør sjekke ut i det hele tatt:-/ hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå