Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=20305523
Amys Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Det så jo ut som om de holdt på (moppen i stua). *Fnis* Får inderlig håpe det ikke er en eiendomsmegler som er ansvarlig for bildene.
crispy Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jøje meg. Håper ikke de bildene er tatt av megleren nei! Men siden det er på Finn så kanskje det er mer sannsynlig at det er privatbilder. Men likevel
Inx Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 En måte å skaffe oppmerksomhet på i hvert fall Ellers synes jeg boligannonser generelt burde fjerne mest mulig fra rommene. Jeg ser ikke på annonser for å se hvordan folk bor... det virker som om mange legger så mye i å ha "moderne" hjem på bildene.. jeg vil bare se tomme rom jeg
Kosteskaft Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Glemmer ikke den leiligheten så lett, hehe! Men var da ikke så ille, så for meg dagen etter nachspiel-tilstand.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Reagerte og på møbleringen.... En sofa hvor de ser rett inn i baksiden av tven? jaja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Disse bildene er 10 ganger verre http://www.homeexchange.com/show.php?id=109786
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Jeg kommer til å rydde min leilighet før visning, men jeg kunne godt ha kjøpt en leilighet selv om det var rotete på bilene/visning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Det værste er at det ser ut som de har forsøkt å rydde etter en fest. Må være en ungkar som bor der
rosaprosa Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Eindomsannonsene på finn er jo kjøpt opp slik at man som privat person ikke får lagt ut annonse der trodde jeg... Man må gjennom firma.. og da ville jeg jo tro at firma var ansvarlig for bildene og?! haha---
Gjest Spinell Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Eindomsannonsene på finn er jo kjøpt opp slik at man som privat person ikke får lagt ut annonse der trodde jeg... Man må gjennom firma.. og da ville jeg jo tro at firma var ansvarlig for bildene og?! haha--- Den ordningen ble det vel slutt på etter mye om og men? Uansett: tillitvekkende bilder!
Topplue Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Kjekt å vite at h*n som bor der nå liker å drikke Hansa øl hvertfall<! haha
juliane Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Minner meg om den gang jeg var på visning i et kollektiv (leie), og det slang klær og aviser og matrester i hele fellesområdene. Og på rommet som skulle leies ut lå det til og med skitne truser godt synlig på gulvet...
effy Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Mye morro å se på finn.no når privatpersoner kan legge ut annonser selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Minner meg om den gang jeg var på visning i et kollektiv (leie), og det slang klær og aviser og matrester i hele fellesområdene. Og på rommet som skulle leies ut lå det til og med skitne truser godt synlig på gulvet... Har en liknende opplevelse, det var helt grusomt. Det var så møkkete at jeg måtte kaste sokkene mine med én gang jeg kom ut og gå hjem barfødt i skoene. Røyksneiper og tomme ølbokser lå overalt på gulvet, og en av beboerne sto i bare trusa og laget mat på kjøkkenet. Det var så traumatisk at jeg ikke orket å fortelle om det til kjæresten min som ventet utenfor engang..
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Normalt sett skjønner jo de fleste at det bør gjøres en innsats om man skal selge og ha visning el.l, men jeg er også en av dem som gir blanke blaffen i all intrikat "styling" - som det ser ut til at de fleste ønsker å gjennomgå, for å gjøre det som alle gjør for tiden. Det er totalt ubrukelig at det til forveksling ser ut som om alle boliger skal være en mulig forside i Bonytt. Jeg bryr meg ikke om de nybakte bollene på stettfat, eller nipsestuff pent dandert i oddetalls pyntehauger. Det er jo greit å se fyr på peisen, så vet vi at i alle fall den virker som den skal. Mine øyne har en finfin funksjon: alt overflødig skannes bort, og jeg ser Kun leiligheten eller husets rom, og tenker: hva kan denne boligen gjøre for meg, eller jeg gjøre for den? Får jeg plass til mine ting her? Fyller dette mine krav? Endret 1. juni 2010 av Margareth
Silveri Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Det er mest sannsynlig et tvangssalg. Man kan ofte se det når det er dårlige/rotete bilder og selges av advokat i stedet for eiendomsmegler. I tillegg viser et kjapt Google-søk at den advokaten jobber med tvangssalg for Bergen tingrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå