Gjest wild bird Skrevet 23. juni 2010 #61 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva er egentlig galt med å treffe noen på nett? Det lurer jeg veldig på. Er det bedre å møtes drita fulle på fest? Gjør det seg bedre i bryllupstalen? Bare lurer altså... For egen del traff jeg mannen i mitt liv på nett. Han bodde 50 mil unna, men det fikk nå ikke hjelpe. Nå er vi samboere, og livet har aldri vært bedre. Er ikke det viktigere enn å være opptatt av hva som evnt skal bli nevnt i en bryllupstale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #62 Del Skrevet 19. juli 2010 Snekkerkurs! Lettvegger og enklere kontruksjoner - treffer du ikke menn og blir midtpunktet der så vet ikke jeg. Og hvor finner jeg ett sånt?? Det hadde jo vært nyttig uansett møte menn eller ikke møte menn :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 19. juli 2010 #63 Del Skrevet 19. juli 2010 http://stormberg.no/no/Glade-turtips/Glade-turtips/Turtips-for-kjarligheten/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.am.me Skrevet 19. juli 2010 #64 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er helt forskjellig hvor folk møter hverandre. Jeg møtte kjæresten min igjennom noen felles venner, og det vet jeg er veldig vanlig Utesteder, på gymmen, ja til og med på butikken kan man møte noen. Trikset er bare å se på alle de dagligdagse stedene som man alltid drar, som potentielle "skjekkesteder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. juli 2010 #65 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) tom Endret 19. juli 2010 av Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå