Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 hvis dere er single og skal sjekke, da mener jeg sjekke som i å finne en dere vil være i et forhold men, ikke ons. hvor går dere da? hvor møter dere kjærestene deres? jeg er singel og på leting men syns det er vanskelig å møte noen, hvor er de? vet det er veldig mye tilfeldig her, kunne ønske det dukket opp noen for meg og snart! får prøve å ikke bli helt desperat her da, hørt at da kommer det ihvertfall ingen
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Bare mennesker uten evne til og kunne greie seg alene får kjærester desverre ser det ut til at de fleste mennesker ikke blir voksne nok til å greie seg alene. Og må leve med andre mennesker
<CupCake> Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg møtte typen på fylla - han var såpass full at han ikke en gang husket meg dagen etter, han hadde fått nr mitt men han hadde sikkert ikke ringt om han ikke hadde tatt bilde av meg - for han var helt blank på natta. Vår historie er ikke veldig romantisk - men det funker likevel.. og til AnonymBruker: Jeg er 23 - flyttet til England HELT alene uten å ha jobb eller leilighet på forhånd fordi jeg ville. Jeg har flytta ut og bodde ALENE som 19 og har fiksa det meste selv - har egne meninger og det som er.. og likevel har jeg kjærste.. går ikke på å ikke klare seg alene, går på at jeg har det hakket bedre med han (uten å være avhengi av han) Endret 31. mai 2010 av <CupCake>
Strenge Frk.Gerd Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Bare mennesker uten evne til og kunne greie seg alene får kjærester desverre ser det ut til at de fleste mennesker ikke blir voksne nok til å greie seg alene. Og må leve med andre mennesker Bla bla bla. Kynisk tullprat Men man skaper sin egen virkelighet: Hvis du anser parforhold til å være basert på slike motiver, så skal jeg love deg at du går glipp av mye morro!
Cassiuss Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 hvis dere er single og skal sjekke, da mener jeg sjekke som i å finne en dere vil være i et forhold men, ikke ons. hvor går dere da? hvor møter dere kjærestene deres? jeg er singel og på leting men syns det er vanskelig å møte noen, hvor er de? vet det er veldig mye tilfeldig her, kunne ønske det dukket opp noen for meg og snart! får prøve å ikke bli helt desperat her da, hørt at da kommer det ihvertfall ingen Hvis du sier hvor kvinnene er, skal jeg si deg hvor mennene er Nå har ikke jeg hatt et liv fullt av singel-tilværelse riktignok, men jeg klarer aldri å finne "den rette" visstnok. Nettdating har jeg svært liten tro på, og den eneste gangen jeg opplever "kjærlighet ved første blikk" på en fjelltur er når ikke er singel! utrolig irriterende, og nå etter ett år som singel ganske frustrerende også. Si fra om du knekker noen koder, og lykke til
Bringebærjenta Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes det har vært vanskelig å finne noen i "det virkelige liv". Venninnegjengen har jo ingen gutter akkurat, jeg har ikke så mange guttevenner og jeg orker ikke sjekking på fylla. Så hvor møter man menn da? Jeg fant ut at nettdating var tingen for meg. Der fant jeg menn som var ute etter noe mer enn en ons, de tok kontakt, de var interesserte og jeg traff gutten jeg er sammen med nå. Vi ble enige om å bli samboere i dag. Forholdet mitt med han er bedre enn alle mine forrige forhold. Kanskje fordi vi matchet så bra på nettsiden og fordi vi har like interesser?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Hvis du sier hvor kvinnene er, skal jeg si deg hvor mennene er Nå har ikke jeg hatt et liv fullt av singel-tilværelse riktignok, men jeg klarer aldri å finne "den rette" visstnok. Nettdating har jeg svært liten tro på, og den eneste gangen jeg opplever "kjærlighet ved første blikk" på en fjelltur er når ikke er singel! utrolig irriterende, og nå etter ett år som singel ganske frustrerende også. Si fra om du knekker noen koder, og lykke til hehe.. deal!
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes det har vært vanskelig å finne noen i "det virkelige liv". Venninnegjengen har jo ingen gutter akkurat, jeg har ikke så mange guttevenner og jeg orker ikke sjekking på fylla. Så hvor møter man menn da? Jeg fant ut at nettdating var tingen for meg. Der fant jeg menn som var ute etter noe mer enn en ons, de tok kontakt, de var interesserte og jeg traff gutten jeg er sammen med nå. Vi ble enige om å bli samboere i dag. Forholdet mitt med han er bedre enn alle mine forrige forhold. Kanskje fordi vi matchet så bra på nettsiden og fordi vi har like interesser? åh! gratulerer har vurdert det, men vet liksom ikke helt.. føler ikke at det er tingen for meg, men kan jo hende alikevel... liker ikke tanken på å lage en profil med bilde som alle kan se, og at folk jeg kjenner kan se at jeg er der. og uten bilde er nesten ikke noen vits.. teit egentlig, for finner de meg, er de der jo selv, og burde ikke være "flaut" om folk ser at du er der uansett.. men er nok en sannhet i at mange syns nettdating er desperat og teit, uten at jeg sier jeg er en av dem! må innrømme at jeg er litt skeptisk til gutter som er på sider med nettdating også, men for all del, er ikke lett å møte noen hvor som helst.. skal tenke på det
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Min var plutselig hjemme hos en venn av meg, og jeg hadde en flaske vin med høy prosent som jeg helte i meg på rekordtid. Resten er historie. Ikke særlig romantisk, men derfra kunne det jo bare gå oppover...
MissStiles Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 De siste par årene har jeg enten møtt gutter via nettdating eller gjennom venner. Akkurat nå er jeg ikke særlig på leting. Så jeg tenker ikke så velidg mye over hvor jeg finner en mann som jeg kan bli sammen med.
Suzy Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har faktisk møtt de to siste mennene jeg har hatt forhold til på nettet.
Facepainter Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Nett, venner av venner (og ofte av venner av venner av venner), idrett, tilfeldige møter på byen/arrangement/osv. De finnes overalt, men tettheten av andre single kommer selvfølgelig mye an på hvor man bor.
Gjest Anjelika Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har møtt mine gjennom venner. Det gjelder bare å treffe en viss mengde nye folk hele tiden, så dumper han i fanget ditt en dag enten du vil eller ei (møter alltid kjærester nå jeg ikke ser etter en). Takk ja til invitasjoner og inviter selv! Kontakt noen du ikke har vært med på lenge og bli med dem på en fest eller noe annet sosialt. Få nye venner, bli med dem og møt deres venner igjen. Jeg vet ikke hvor festmenneske du er, men fester er i hvert fall et kjempebra sted å møte folk. Det er alltid mange der du ikke har møtt før, og det er lett å mingle. Kanskje du ikke finner typen på første fest, men du finner i hvert fall noen nye bekjente som inviterer deg på en ny fest igjen osv.
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Jeg sliter med deg samme som deg, TS. Samtidig så har jeg "lagt det litt fra meg". De siste jeg datet traff jeg gjennom venner, og en på nettet. Nettet har nå utgått fullstendig for min del, for jeg har vært max uheldig. Men fester? Kul plan. Eller er jeg blitt for gammel til å inviteres på fest? Var på en sånn venners-venners-singel fest for ei tid siden, den var ikke så dum. Dog ble jeg sjekket opp av den eneste gifte som hadde forvillet seg inn der. Vet du, jeg tror mye har med flaks å gjøre, og rett sted til rett tid. Knekker du koder utover det, let us know!
Barcelone Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fant mannen i mitt liv på møteplassen.no for 1,5 år siden. Han er det beste som har hendt meg og til høsten gifter vi oss! Men hvis du skal prøve nettdating så vil jeg anbefale at du bruker en seriøs side. Man må gjerne betale litt, men jeg synes det var verdt det. Lykke til =o)
Gjest Anjelika Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Jeg sliter med deg samme som deg, TS. Samtidig så har jeg "lagt det litt fra meg". De siste jeg datet traff jeg gjennom venner, og en på nettet. Nettet har nå utgått fullstendig for min del, for jeg har vært max uheldig. Men fester? Kul plan. Eller er jeg blitt for gammel til å inviteres på fest? Var på en sånn venners-venners-singel fest for ei tid siden, den var ikke så dum. Dog ble jeg sjekket opp av den eneste gifte som hadde forvillet seg inn der. Vet du, jeg tror mye har med flaks å gjøre, og rett sted til rett tid. Knekker du koder utover det, let us know! Ja, definitivt flaks. Når jeg tenker meg om så festet jeg som en russ hele det første studieåret og fikk 1 million venner/bekjente og 0 kjærester. Men.. man må jo i hvert fall møte noen for å møte noen =) Du er ikke for gammel Katie, jeg vil feste med deg! Forøvrig har jeg også fått type gjennom ONS.. hehe. Er visst ikke lov det for sånt gjør ikke kjærestemateriale-piker, men det har da fungert for meg
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Faktisk fikk jeg en kjæreste gjennom KG for flere år siden, så det skal man ikke kimse av. Greit, vi fester! Men i følge farmor treffer man menn på kurs, så jeg skal på kurs, når jeg bare finner ut hva slags. Sist gikk jeg på Linedance, ingen høydare verken på menn eller kulhetsfronten, men DAMN så gøy!
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 Faktisk fikk jeg en kjæreste gjennom KG for flere år siden, så det skal man ikke kimse av. Greit, vi fester! Men i følge farmor treffer man menn på kurs, så jeg skal på kurs, når jeg bare finner ut hva slags. Sist gikk jeg på Linedance, ingen høydare verken på menn eller kulhetsfronten, men DAMN så gøy! Kan tenke meg at han her er rå på linedancing: http://www.diziler.com/biography/guvenkirac12.jpg *plystre*
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #19 Skrevet 1. juni 2010 *løfter ett øyenbryn* Du lever farlig nå, Chikoko, du vet det!?!?! :streng:
Suzy Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Snekkerkurs! Lettvegger og enklere kontruksjoner - treffer du ikke menn og blir midtpunktet der så vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå